El grup sènior de l'Escola de Dansa del Casal de l'Espluga de Francolí guanya la medalla d'or del Dance World Cup 2025

Concretament, les espluguines Mar Foguet, Marina Roca, Carlota Lafuente, Anna Solé i Marta Pàmias han aconseguit imposar-se com a guanyadores

  • Imatge de les campiones de l'Escola de Dansa del Casal de l'Espluga -
Publicat el 14 de juliol de 2025 a les 07:49

El grup sènior de l’Escola de Dansa del Casal de l'Espluga de Francolí ha assolit una fita històrica. Les components del grup han esdeveningut guanyadores del Dance World Cup 2025 amb medalla d’or amb la coreografia “Trigonometria”!

Aquesta competició internacional, celebrada a Burgos, ha reunit més de 70 països d’arreu del món, i per primera vegada, un grup de l’Escola de Dansa de l’Espluga ha assolit aquest reconeixement a nivell mundial amb 92,5 punts. 

Concretament, les espluguines Mar Foguet, Marina Roca, Carlota Lafuente, Anna Solé i Marta Pàmias han aconseguit imposar-se com a guanyadores, gràcies al talent, esforç i passió per la dansa amb la coordinació de la directora Jèssica Estadella i de la resta de ballarines i ballarins de l’Escola de Dansa del Casal, que continuen portant el nom de l’Espluga ben amunt amb altres categories.