Els artistes que s'homenatgen en aquesta mostra són Xavier Aluja, Myriam Arnold, Teresa Baena, Claudi Bonachi, Emma Domínguez, Tito Figueras, Eduard Fortuny, Ethel Martí, Marius Arts, Carme Pi, Jaume Queralt, Maria Jose Ripoll, Vicky Roldan, Josep Maria Rosselló, Pere Joan Salas, María José Sánchez Iranzo, Antoni Tomàs Torné i Tomàs Valls Bigorra.
L'acte va comptar amb l'assistència d'unes 200 persones, que no es van voler pedre la inauguració. En aquest sentit, s'ha editat especialment un llibre que cataloga les obres exposades, les quals estan a la venda, pel públic i pels col·leccionistes que tinguin interès en adquirir-les.
Un espai ubicat al Pla de la Seu amb dues sales d'exposició
La nova Galeria d'Art La Catedral està situada al Pla de La Seu i te dos accessos. Un al portal del Palau del Cambrer, a tocar de la Catedral, i el segona al carrer del Claustre. L'espai disposa de dues sales, la primera de les quals acull l'exposició 'Homenatge als grans pintors actuals de Tarragona', que romandrà oberta fins al pròxim 21 d'abril.Per la seva banda, a la segona sala s'exposa el fons museístic de la galeria, que inclou una col·lecció de grans mestres de la pintura catalana de finals del segle XIX i principis del segle XX. La galeria està oberta tots els dies de la setmana.