Tret de sortida al Casal d'Estiu per a joves a Santa Coloma de Queralt

El casal combina activitats de lleure amb activitats de voluntariat de recuperació d’espais naturals

  • Imatge del Casal d'Estiu de Santa Coloma de Queralt -
Publicat el 04 de juliol de 2025 a les 07:48
Actualitzat el 04 de juliol de 2025 a les 08:47

Santa Coloma de Queralt celebra, un any més, el Casal d'Estiu per a joves. Concretament, la regidoria de Joventut ha apostat per l’organització d'un programa d'activitats per a joves d’entre 12 i
17 anys que es coneix com el Casal JovEstiu. Aquest any, està coordinat per Quàlia amb el suport de l’Oficina Jove de la Conca.

Així, disset joves assisteixen al casal durant la primera quinzena de juliol, amb el guiatge de l’equip de monitores de lleure de Quàlia a la sala de la Fusteria del Castell.

En aqueata edició, els joves treballen dinàmiques de grup, activitats de voluntariat de recuperació d’espais naturals, sortides per l’entorn, una acampada i una sortida en un circuit d’aventura.