Inscripcions obertes per veure la diada de Santa Úrsula des del balcó de l'Ajuntament de Valls

Les persones interessades poden realitzar, a partir d'avui dilluns dia 25 de setembre, la sol·licitud

Publicat el 25 de setembre de 2023 a les 09:45
Els balcons de la Casa de la Vila de Valls s'obriran a les vallenques i vallencs que vulguin veure la diada castellera de Santa Úrsula que se celebra a la plaça del Blat, quilòmetre zero del món casteller, en una iniciativa popular que va començar l'any 2019 i que ha tingut continuïtat en diades posteriors. Ara s'obra la inscripció del sorteig per a la diada castellera de Santa Úrsula que tindrà lloc diumenge 22 d'octubre al migdia.

El període d'inscripcions per participar en el sorteig popular s'obrirà a les nou del matí del proper dilluns 25 de setembre i es mantindrà fins a la una del migdia del dimecres 11 d'octubre. Hi poden participar les persones empadronades a Valls i cal ser major d'edat. En aquesta ocasió, com a novetat, els guanyadors i guanyadores del sorteig en les dues darreres actuacions castelleres (Firagost i Diada Nacional de Catalunya) no poden participar al sorteig, amb l'objectiu de donar l'oportunitat a persones que no hagin pogut viure una diada castellera des de la Casa de la Vila.

La inscripció es pot realitzar online ja que només cal omplir la sol·licitud que es podrà trobar al portal municipal https://participa.valls.cat. També es podrà realitzar la inscripció a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament en l'horari d'atenció al públic (de dilluns a divendres de 9 a 13 hores, i dimarts i dijous de 17 a 19:30 hores).

El sorteig entre totes les persones participants se celebrarà el divendres 13 d'octubre. En total, se sortejaran sis invitacions dobles. Les persones guanyadores es donaran a conèixer mitjançant la publicació dels números facilitats en el moment de formalitzar la sol·licitud o inscripció, a la pàgina web www.valls.cat, a les xarxes socials municipals, als mitjans de comunicació i també es comunicarà telefònicament.