La Policia Local de Torredembarra ha informat de la detenció d'un home, amb domicili desconegut, pel furt, en grau de temptativa, del catalitzador d'un vehicle que estava aparcat a la via pública. Els fets van tenir lloc aquest dilluns 9 d'octubre, al voltant de les quatre de la tarda, al carrer del Cap Gros.
En aquell moment, una patrulla de la Policia Local realitzava servei de seguretat ciutadana a la urbanització Marítima. En arribar arribar al carrer del Cap Gros van veure un home estirat a terra, sota un vehicle, aixecat amb un gat elevador i diverses eines de tall.
En un primer moment, l'home va assegurar que estava arreglant el vehicle d'un amic, però no en sabia el nom. Aleshores els agents van contactar amb la persona propietària del vehicle i van comprovar que no coneixia l'home i que no li havia demanat cap reparació.
Davant aquests fets, l'home va acabar detingut, sent acusat d'un presumpte delicte de furt, en grau de temptativa.
Intenta robar el catalitzador d'un cotxe a plena llum del dia a Torredembarra i acaba detingut
Els fets van tenir lloc aquest dilluns a la tarda a la urbanització Marítima del municipi del Baix Gaià
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’octubre de 2023 a les 17:19
Actualitzat el 11 d’octubre de 2023 a les 17:20
Et pot interessar
-
Societat El Festival Internacional d’Orgue de Poblet s’amplia i ofereix una edició d’estiu
-
Societat Polèmica a Reus pel desplegament d'una estelada durant la Festa Major de Sant Pere
-
Societat Canvis a la Conca de Barberà en el servei de recollida porta a porta durant l'estiu
-
Societat Arriba una nova edició del Piraestiu 2025 a la Conca de Barberà
-
Societat Oferta de feina: l'Ajuntament del Morell busca auxiliars de geriatria i un cap de la Guàrdia Municipal
-
Societat Èxit de participació en la quarta edició del Vinyafest en Família a la Conca de Barberà