Adif ha licitat per 7,7 milions d'euros les obres de renovació d'un tram de via d'ample convencional de 89,2 quilòmetres entre Reus i Faió (Saragossa) de la línia que uneix Tarragona, Móra la Nova, Casp i Saragossa.
Els treballs suposaran la renovació dels elements de la superestructura de via: s'instal·laran un nou carril, balast amb "altes prestacions" i travesseres. També s'efectuaran operacions tècniques com soldadures, anivellaments, alineacions i perfilats de via.
Segons Adif, l'actuació, que es compatibilitzarà amb el servei de trens, ha d'incrementar la "fiabilitat" i "qualitat" de l'explotació ferroviària, així com el "confort de les circulacions, tant de viatgers com de mercaderies".
Inversió de 7,7 milions d'Adif per a renovar 90 quilòmetres de via entre Reus i Faió
El gestor d'infraestructures ferroviàries assegura que l'obra millorarà la «fiabilitat» i «qualitat» del servei
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2024 a les 11:02
Et pot interessar
-
Societat Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant reforça la prevenció d'incendis als voltants dels nuclis habitats
-
Societat Consulta pública per a la modificació de l'Ordenança de Civisme i Convivència Ciutadana de Torredembarra
-
Societat Les malalties coronàries afecten més a la població de Tarragona que a la resta de Catalunya
-
Societat Adif invertirà 7,5 milions per «modernitzar» dos túnels de l'R16 a Tarragona
-
Societat Reus Transport amplia el servei de la línia 11 i, per primer cop, la manté activa durant l'estiu
-
Societat L'Hospital Joan XXIII de Tarragona tanca llits d'UCI per falta de personal