Adif ha licitat per 7,7 milions d'euros les obres de renovació d'un tram de via d'ample convencional de 89,2 quilòmetres entre Reus i Faió (Saragossa) de la línia que uneix Tarragona, Móra la Nova, Casp i Saragossa.
Els treballs suposaran la renovació dels elements de la superestructura de via: s'instal·laran un nou carril, balast amb "altes prestacions" i travesseres. També s'efectuaran operacions tècniques com soldadures, anivellaments, alineacions i perfilats de via.
Segons Adif, l'actuació, que es compatibilitzarà amb el servei de trens, ha d'incrementar la "fiabilitat" i "qualitat" de l'explotació ferroviària, així com el "confort de les circulacions, tant de viatgers com de mercaderies".
Inversió de 7,7 milions d'Adif per a renovar 90 quilòmetres de via entre Reus i Faió
El gestor d'infraestructures ferroviàries assegura que l'obra millorarà la «fiabilitat» i «qualitat» del servei
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2024 a les 11:02
Et pot interessar
-
Societat L'EMT posa en marxa els horaris d'hivern dels autobusos municipals de Tarragona
-
Societat Cedeixen a l'Arxiu Comarcal del Baix Penedès un seu estudi sobre el Port de Sant Salvador del Vendrell
-
Societat El Tasta Porrera 2025 convertirà el Priorat en punt de trobada de l'enoturisme aquesta tardor
-
Societat Liciten la restauració ambiental del camí de ronda entre el Fortí de la Reina i el Parc dels Cossis a Tarragona
-
Societat Coneix els afortunats que pujaran al balcó de la Casa de la Vila de Montblanc amb motiu de la Festa Major
-
Societat El talent literari local brilla en el 13è Concurs de Relats Breus i Poesia de Vimbodí i Poblet