IQOXE ha assegurat que l'acomiadament del president del comitè d'empresa, Fran Pizarro, no és ni "repressió" ni "persecució sindical", com denuncia CCOO. El sindicat ha convocat una vaga per la setmana vinent, els dies 12 i 14 d'abril per exigir la readmissió del treballador, que va ser despatxat el passat 21 de març.
A través d'un comunicat, la companyia ha assegurat que la vaga "no està justificada" i que l'acomiadament de Pizarro respon a la sanció pels "insults, amenaces i dues agressions frustrades contra un company", un fet que considera una falta "molt greu".
Amb tot, IQOXE ha dit que "respecta" el dret a vaga i que "confia" que els organitzadors de la vaga "respectaran el dret fonamental al treball d'aquelles persones que decideixin no sumar-se a l'aturada".
IQOXE assegura que la vaga dels dies 12 i 14 d'abril «no està justificada»
Els treballadors s'han mobilitzat per demanar la readmissió del Fran Pizarro, president de comitè d'empresa, acomiadat fa gairebé tres setmanes
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2023 a les 15:45
Actualitzat el 06 d’abril de 2023 a les 15:48
Et pot interessar
-
Societat Comenen les esperades obres de remodelació de la plaça de la Cinquena Promoció de Sant Pere i Sant Pau
-
Societat Torredembarra porta a la Fiscalia de Medi Ambient l'extracció de sorra de la platja de la Paella
-
Societat S'incrementen els delictes d'homicidi i abús a la demarcació de Tarragona durant el 2024
-
Societat Aquest jardí romàntic ocult a prop de la costa de Tarragona sembla sortit d'un conte
-
Societat Més de 70 parades ompliran el parc de Voramar d'Altafulla amb cultura i tresors vintage
-
Societat El periodista Agustí Forné rebrà un reconeixement a títol pòstum