Les noves tarifes del bus urbà de la Bisbal del Penedès que van entrar en vigor el passat 19 de maig contemplen una bonificació del 100% per a les persones que tinguin una discapacitat igual o superior al 33%. Per tenir la bonificació, els interessats s'han d'adreçar a les oficines municipals amb el certificat de discapacitat. Allà rebran l'acreditació corresponent.
Les noves tarifes, que es van aprovar al ple del 20 de març, també redueixen el preu de l'abonament de deu viatges, que passa dels vuit als sis euros. Alhora, s'incorpora un abonament de 50 viatges que té un cost de 25 euros.
Des de l'Ajuntament expliquen que amb aquesta reducció del preu dels abonaments es vol potenciar l'ús del bus urbà per així reduir les emissions dels vehicles privats. També es vol beneficar els alumnes de l'institut que fan servir aquest mitjà de transport.
La Bisbal del Penedès bonifica el bus urbà per a les persones amb discapacitat
També s'han reduït els preus dels abonaments
ARA A PORTADA
-
-
-
Junts reclama al Govern que compri Ca l'Ardiaca de Tarragona i Cultura diu que els propietaris no volen vendre TarragonaDigital
-
USTEC acusa el PSC d'estar al darrere de la protesta de l'alumnat a l'Institut Narcís Oller de Valls TarragonaDigital
-
Falset es vesteix amb les millors gales per celebrar la 31a edició de la Fira del Vi TarragonaDigital
Publicat el
01 de juny de 2023 a
les 11:41
Et pot interessar
-
Societat Més de 18.500 persones de la demarcació de Tarragona continuen esperant prestacions per la dependència
-
Societat
Salou invertirà 1,32 milions euros en un pla de sis anys per facilitar l'accés a l'habitatge
-
Societat
Escenifiquen l'inici de les obres del camí de ronda de la Savinosa de Tarragona
-
Societat
S'estrena el renovat passeig marítim de la Pineda amb 20 metres més de platja
-
Societat
El Govern invertirà 4,8 milions d'euros per millorar l'oferta en 22 línies d'autobús a Tarragona
-
Societat
Instal·len caixes niu en diferents punts de Tarragona per afavorir la nidificació d'aus rapinyaires
