La Bisbal del Penedès fa obres de millora al pati de l'escola

Una part del paviment estava aixecat per les arrels dels arbres

Publicat el 08 d’agost de 2023 a les 15:57
L'Ajuntament de la Bisbal del Penedès ja ha començat les obres de millora al patí de la seva escola centenària. La Junta de Govern Local ha aprovat un contracte menor amb l'empresa Solé Xic per 41.050 euros. Els treballs serviran per millorar el paviment, part del qual havia estat aixecat pels arbres.

Per aquest motiu es trauran aquests arbres, es pavimentarà amb formigó tota la superfície i es retirarà el paviment que està en mal estat. També es preveu repicar i aplicar arrebossat en dues parets i posar les línies de la pista de futbol i bàsquet.

Amb l'obra també es vol millorar la recollida d'aigües pluvials, ja que l'embornal actual és insuficient. Els treballs tindran una durada de cinc setmanes, amb la intenció que estiguin acabades quan comenci el nou curs escolar.