L'Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha aprovat un nou contracte amb Salou Veterinaris per controlar les colònies de gats de carrer que hi ha al municipi. El contracte, per un import de 14.990 euros, inclou la gestió i la supervisió del cens de colònies, que fins ara controlava la regidoria de Benestar Animal.
L'empresa també controlarà els aliments i els alimentadors, i col·laborarà amb la gestió de l'atenció veterinària i en la tasca d'esterilitzacions. Des del 2016 la Bisbal treballa en aquesta direcció, amb un cens d'alimentadors i una campanya d'esterilitzacions que ja ha permès fer-ne més de vuitanta.
L'objectiu, segons el consistori, és "reduir les molèsties produïdes pels gats", en referència als orins, les baralles o les vocalitzacions durant el període de zel. També es vol reduir el nombre de gats ferals i millorar el seu entorn i la qualitat de vida dels animals.
La Bisbal del Penedès vol reduir les colònies de gats de carrer
Els últims anys s'han fet més de 80 esterilitzacions
Ara a portada
-
Societat El GEPEC celebra 40 anys d'una lluita ecologista «incansable» i altruista per defensar el territori Sandra Pérez
-
Societat CCOO afirma que les negociacions per aprovar el conveni de PortAventura World «estan encallades» TarragonaDigital
-
Política Tarragona adjudica el nou contracte de la brossa a Urbaser: divisió total al plenari Antonio Ramos Llauradó
-
Política Cambrils destinarà un romanent de 7 milions d'euros a sanejar el deute i garantir l'estabilitat TarragonaDigital
-
Societat Localitzen a Valls les restes de la ciutat ibera de Kissa, «la petita Pompeia de Tarragona» TarragonaDigital
Publicat el 30 de maig de 2023 a les 09:57
Actualitzat el 30 de maig de 2023 a les 10:06
Et pot interessar
-
Societat Bellmunt del Priorat crea habitatge social i prepara noves obres municipals amb el pla ImpulsDipta
-
Societat Salou controlarà la població de coloms amb l'ús d'àguiles i falcons
-
Societat La Fundació Villablanca estrena eines terapèutiques per a infants de Reus amb discapacitat intel·lectual
-
Societat El conflicte laboral a PortAventura obliga a posposar l'acte institucional del 30è aniversari