La Colònia Ferroviària de Sant Vicenç de Calders celebra aquest primer cap de setmana d'agost la seva festa major, amb diversos actes que han estat organitzats per l'Associació per la Preservació de la Colònia. Són les mateixes dates on els veïns del barri han celebrat històricament la festa.
Els organitzadors destaquen que s'han programat uns actes "senzills", però que tenen l'objectiu de "mantenir la relació entre els actuals habitants de la Colònia i tots aquells que treballen per preservar-la". De la mateixa manera, esperen que la festa contribueixi a donar a conèixer aquest lloc a més persones.
Els actes comencen el divendres 4 d'agost a les set de la tarda, quan es farà una caminada comentada per l'antiga via vella de 1865. La sortida serà des del pàrquing de l'estació de tren i la durada estimada és de dues hores. El dissabte 5 s'ha programat una visita guiada a les onze del matí, que vindrà seguida del pregó de la festa major i una visita a la capella de Renfe i a l'exposició permanent sobre la història de l'emplaçament.
El mateix dissabte a les 21.30 hores tindrà lloc un sopar popular, després del qual es projectaran els documentals sobre la Colònia que s'han elaborat l'últim any. El diumenge 6 hi haurà la missa dedicada als veïns al matí, i un partit de futbol, un concurs de truites i un sopar compartit a la tarda.
La Colònia Ferroviària de Sant Vicenç de Calders celebra la seva festa major
Societat
S'han programat diversos actes durant el cap de setmana
ARA A PORTADA
-
Economia Les exportacions de les empreses de la demarcació de Tarragona creixen un 3,6% durant el mes de maig TarragonaDigital
-
Cultura Nou tràmit per a fer realitat la nova Biblioteca Pública de Tarragona a Tabacalera TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Salou fa un pas endavant per a l'execució del projecte de l'Eix Cívic TarragonaDigital
-
Cultura El CIMIR de Reus incorpora el Fons Granja Roca amb imatges sobre l'activitat agrària del primer terç del segle XX TarragonaDigital
-
Política La comissaria conjunta de Mossos i Guàrdia Urbana de Tarragona fa un pas més TarragonaDigital
Publicat el
02 d’agost de 2023 a
les 09:26
Actualitzat el
02 d’agost de 2023 a les
09:37
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona atrau de nou un esdeveniment gastronòmic i serà la seu del IV Congrés Català de la Cuina
-
Societat
La Firagost de Valls 2026 anuncia els reconeixements porronaires: Xavier Grasset i Miquel Bonet
-
Societat
L'Ajuntament de Salou reforça la seguretat amb l'ampliació de la xarxa de videovigilància
-
Societat
Tarragona invertirà més de 550.000 euros en la renovació de l'enllumenat públic de Torreforta
-
Societat
L'Ajuntament de Salou millora el servei de bany assistit a la platja
-
Societat
La Comissió de Comunicació de l'AEQT renova la seva presidència: Eduardo Sañudo relleva Andrea Firenze
