La Colònia Ferroviària de Sant Vicenç de Calders celebra aquest primer cap de setmana d'agost la seva festa major, amb diversos actes que han estat organitzats per l'Associació per la Preservació de la Colònia. Són les mateixes dates on els veïns del barri han celebrat històricament la festa.
Els organitzadors destaquen que s'han programat uns actes "senzills", però que tenen l'objectiu de "mantenir la relació entre els actuals habitants de la Colònia i tots aquells que treballen per preservar-la". De la mateixa manera, esperen que la festa contribueixi a donar a conèixer aquest lloc a més persones.
Els actes comencen el divendres 4 d'agost a les set de la tarda, quan es farà una caminada comentada per l'antiga via vella de 1865. La sortida serà des del pàrquing de l'estació de tren i la durada estimada és de dues hores. El dissabte 5 s'ha programat una visita guiada a les onze del matí, que vindrà seguida del pregó de la festa major i una visita a la capella de Renfe i a l'exposició permanent sobre la història de l'emplaçament.
El mateix dissabte a les 21.30 hores tindrà lloc un sopar popular, després del qual es projectaran els documentals sobre la Colònia que s'han elaborat l'últim any. El diumenge 6 hi haurà la missa dedicada als veïns al matí, i un partit de futbol, un concurs de truites i un sopar compartit a la tarda.
La Colònia Ferroviària de Sant Vicenç de Calders celebra la seva festa major
S'han programat diversos actes durant el cap de setmana
ARA A PORTADA
-
Així serà la nova seu operativa de la Diputació de Tarragona: els detalls de la proposta guanyadora TarragonaDigital
-
Bogeria per la construcció de piscines privades al Camp de Tarragona: un creixement del 70% TarragonaDigital
-
Els comuns denuncien a Inspecció de Treball la manca de climatització de quatre escoles de Tarragona TarragonaDigital
-
Xisco Campos arriba a la banqueta del Nàstic amb la promesa d'honrar el club i l'afició TarragonaDigital
-
Tarragona presenta unes rutes gamificades intel·ligents per descobrir la ciutat d'una manera innovadora TarragonaDigital
Publicat el
02 d’agost de 2023 a
les 09:26
Actualitzat el
02 d’agost de 2023 a les
09:37
Et pot interessar
-
Societat Surrealisme al judici del cas Innova: no localitzen Carles Pellicer perquè declari com a testimoni
-
Societat
Joves de Tarragona es preparen per al mercat laboral treballant amb la Brigada Municipal
-
Societat
Veïns de la Selva del Camp s'oposen a l'arribada d'una indústria química per produir oli pirolític
-
Societat
El Port de Tarragona tanca un cicle amb la retirada de les antigues grues de DP World del Moll d'Andalusia
-
Societat
Tot a punt a les piscines municipals de Reus per obrir la temporada de bany 2026
-
Societat
La Diputació de Tarragona promociona l'oferta interior de la Costa Daurada a París
