Dissabte la Cooperativa El Reboll va posar en marxa la segona fase del projecte Basses Amigues amb una jornada de voluntariat a la font del Llop. La font del Llop és situada al costat de la pista que puja del barranc de Castellfollit al pic de l'Àliga del Paratge Natural d'Interès Nacional de Poblet a la capçalera del barranc de l'Argentada.
La jornada, que ha comptat amb la participació de 8 persones, ha consistit en la recollida de pedra solta al voltant de la font per tal que es pugui usar en la reconstrucció de la font a efectes de potenciar la biodiversitat, majoritàriament de fauna amfíbia i rèptil, i s'enmarca dins el projecte Basses Amigues que la Cooperativa
El Reboll va iniciar el projecte l'any 2022. El projecte Basses Amigues compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona dins la línia d'ajuts per a entitats sense ànim de lucre pel desenvolupament de projectes de protecció i millora del medi ambient.
La Cooperativa El Reboll posa en marxa la segona fase del projecte Basses Amigues
El Reboll va iniciar el projecte l'any 2022
ARA A PORTADA
-
-
Un tram de l'N-340 al Camp de Tarragona és el més perillós de la xarxa estatal de carreteres TarragonaDigital
-
El cas Inipro serà un dels cinc macrojudicis que l'Audiència de Tarragona jutjarà aquest 2026 TarragonaDigital
-
Diversos detinguts en una operació contra el tràfic il·legal de llentiscle a Reus i Mataró TarragonaDigital
-
Tarragona brilla com mai en la gala de lliurament dels Sols de la Guia Repsol Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
12 de setembre de 2023 a
les 12:13
Et pot interessar
-
Societat
Reus inaugura els nous horts urbans del carrer Astorga
-
Societat
Recullen prop de 3.000 signatures en dos dies contra el projecte de la MAT entre l'Aragó i Tarragona
-
Societat
Els cuiners i cuineres amb tres Sols Repsol omplen l'arena de l'Amfiteatre de Tarragona
-
Societat
Inicien una recollida de signatures per aturar el registre d'ADN de gossos de Tarragona
-
Societat
Tret de sortida de les noves activitats a les Biblioteques Municipals de Reus
-
Societat
Què fer quan sorgeix una despesa urgent i no es pot acudir al banc
