Els Premis Emprèn de la Diputació de Tarragona reconeixen i impulsen els millors projectes empresarials nascuts al Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès. En l’edició corresponent a l’any 2023, l'Alt Camp ha estat d'enhorabona. Pa Rural ha estat guardonat amb el premi al millor projecte empresarial en la categoria de «Repte demogràfic».
Es tracta d'un projecte de l’emprenedor Paco Castillo. La seva activitat que consisteix en el repartiment de pa i brioixeria diaris a zones exclusivament rurals, concretament a les urbanitzacions del Pla de Santa Maria, Valls i Alió. De fet, no hi ha cap servei similar a la zona i amb aquest projecte s’ajuda les persones que no disposen de transport i es fomenta la igualtat entre zones rurals i les zones urbanes.
Pa Rural ha estat guardonat en la categoria que premia els projectes que impulsen dinàmiques de transformació social, econòmica i demogràfica, per tal de potenciar la igualtat d’oportunitats entre els àmbits urbà i rural, per contribuir al seu equilibri. El premi consisteix en 4.000 euros.
La Diputació de Tarragona premia Pa Rural, el millor projecte de l’Alt Camp amb un «repte demogràfic»
El premi consisteix en 4.000 euros.
ARA A PORTADA
-
Cambrils tanca un pressupost de 55 milions per adreçar les urgències i planificar la resta del mandat TarragonaDigital
-
La nova residència per a gent gran de l'Hospitalet de l'Infant obrirà portes a la tardor TarragonaDigital
-
-
-
Tarragona instal·larà una pantalla gegant per seguir els partits de play-off del Nàstic TarragonaDigital
Publicat el 02 de gener de 2024 a les 12:15
Et pot interessar
-
Societat Tots els guanyadors del Concurs de Pintura Ràpida de Vimbodí i Poblet
-
Societat La reobertura de la Sala de Lectura de Sant Pere i Sant Pau, més a prop: licitades les obres
-
Societat El Ministeri d'Agricultura destinarà 1,6 milions en ajuts a la pesca d'arrossegament del Mediterrani
-
Societat La Guàrdia Urbana de Reus incorpora càmeres unipersonals per garantir seguretat i transparència en les accions
-
Societat Tallen totalment la circulació a la carretera T-232 a la Conca de Barberà
-
Societat L'Església de Tarragona ja té un nou capellà, Mn. Miquel Barcos Ripollés