Els Premis Emprèn de la Diputació de Tarragona reconeixen i impulsen els millors projectes empresarials nascuts al Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès. En l’edició corresponent a l’any 2023, l'Alt Camp ha estat d'enhorabona. Pa Rural ha estat guardonat amb el premi al millor projecte empresarial en la categoria de «Repte demogràfic».
Es tracta d'un projecte de l’emprenedor Paco Castillo. La seva activitat que consisteix en el repartiment de pa i brioixeria diaris a zones exclusivament rurals, concretament a les urbanitzacions del Pla de Santa Maria, Valls i Alió. De fet, no hi ha cap servei similar a la zona i amb aquest projecte s’ajuda les persones que no disposen de transport i es fomenta la igualtat entre zones rurals i les zones urbanes.
Pa Rural ha estat guardonat en la categoria que premia els projectes que impulsen dinàmiques de transformació social, econòmica i demogràfica, per tal de potenciar la igualtat d’oportunitats entre els àmbits urbà i rural, per contribuir al seu equilibri. El premi consisteix en 4.000 euros.
La Diputació de Tarragona premia Pa Rural, el millor projecte de l’Alt Camp amb un «repte demogràfic»
El premi consisteix en 4.000 euros.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2024 a les 12:15
Et pot interessar
-
Societat Els Amics de Gaudí de Reus posen la mirada en el 2026 i crearan una escultura de l'arquitecte d'adult
-
Societat Un estudi de la URV detecta diferències territorials en l'acceptació d'infraestructures energètiques
-
Societat Tarragona votarà revertir la concessió del trenet turístic per un deute d'1,2 milions d'euros
-
Societat Els centres cívics de Reus ofereixen una seixantena d'activitats per a tots els públics aquest estiu
-
Societat Valls viu el dia més màgic de l'any amb el ritual de la vigília i les Completes de Sant Joan
-
Societat El Camp de Tarragona viu una diada de Corpus a les portes de Sant Joan