Demà dimarts dia 13 de febrer començarà el judici, a l'Audiència de Tarragona, de l'extreballador de l'Oficina de Turisme de l'Espluga de Francolí acusat d'un presumpte cas d'agressió sexual.
Els fets haurien tingut lloc durant els anys 2015 i 2016 en aquest municipi de la Conca de Barberà. L'acusat és l'excap de l'àrea de Turisme de l'Espluga de Francolí i la suposada víctima és una treballadora del servei.
Tal com avança Nova Conca, la Fiscalia demana un total de 18 anys de presó per l’acusat i 8 anys de llibertat vigilada. En aquest sentit, Fiscalia conclou que els fets serien constitutius d’un delicte continuat d’agressió sexual durant l’horari de treball de la víctima.
El 2021, el presumpte agressor va ser apartat del seu càrrec de forma cautelar. L'acusat va denunciar els fets.
La Fiscalia demana 18 anys de presó pel treballador de Turisme de l'Espluga de Francolí acusat d'agressió sexual
Societat
Demà dimarts dia 13 de febrer comença el judici del cas
ARA A PORTADA
-
-
Economia La demarcació de Tarragona manté un creixement econòmic «favorable i dinàmic», segons un estudi de la URV ACN
-
Societat Els treballadors de Dow a Tarragona convoquen quatre dies de vaga contra els acomiadaments ACN
-
Economia L'empresa reusenca MaserGrup compra el negoci de fabricació de Skjodt-Barrett a l'Amèrica del Nord ACN
Publicat el
12 de febrer de 2024 a
les 09:51
Et pot interessar
-
Societat
L'extresorera de l'IMSST declara que Ballesteros signava les factures de contractes caducats que li presentaven
-
Societat
Comaigua impulsa solucions circulars per reforçar la seguretat hídrica del Baix Camp
-
Societat
EMATSA triplica el control de plagues a Tarragona i la Canonja l'estiu a causa de les altes temperatures
-
Societat
Aigües de Reus inverteix més d’1 milió d’euros per controlar fuites i millorar l’eficiència de la xarxa
-
Societat
Vaga de maquinistes a Tarragona: usuaris de Rodalies i de l'alta velocitat, preocupats per la seguretat ferroviària
-
Societat
Maten a trets un home ingressat a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona
