El Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural ha iniciat els tràmits administratius per a la construcció d'una planta fotovoltaica a l'Albiol (Baix Camp) i una altra al municipi d'Alcover (Alt Camp).
La primera, anomenada 'Las Lomas', preveu instal·lar 11.583 panells solars que produiran una potència instal·lada de 4,95 MW. A més, comptarà amb una línia d'evacuació soterrada de doble circuit de 25 kV que connectarà amb la línia aèria existent de també 25 kV. El segon projecte, batejat com a 'PSFV Alcover', preveu la construcció de 4.340 panells solars, amb una potència instal·lada total de 2 MW.
La promotora de la planta de l'Albiol és Parsosy Las Lomas S.L. i compta amb un pressupost de prop de dos milions d'euros. L'empresa encarregada del projecte d'Alcover és Energía, Innovación y Desarrollo Fotovoltaico, S.A. i preveu una inversió total de 826.355 euros.
La Generalitat de Catalunya inicia els tràmits per a noves plantes fotovoltaiques al Camp de Tarragona
Societat
El projecte 'Las Lomas' comptaria amb una potència instal·lada de 4,95 MW, mentre el 'PSFV Alcover' preveu 2 MW
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern anuncia que en les pròximes setmanes es milloraran tretze línies d'autobusos del Camp de Tarragona ACN
-
Societat Una trentena de persones es manifesten davant la seu del PSC de Tarragona per la crisi de l'habitatge ACN
-
Societat La Generalitat busca qui reobri l'antic restaurant Iot de la platja Llarga de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
-
Successos Jutgen un home acusat d'intentar matar la seva parella amb una destral i un martell a Reus ACN
-
Societat Mercaderies per l'Interior convoca una manifestació a Tarragona en contra de les pantalles acústiques ACN
Publicat el
20 de setembre de 2023 a
les 11:31
Et pot interessar
-
Societat
L’Ajuntament de Reus impulsa una nova edició de la recollida solidària de joguines
-
Societat
La Diputació de Tarragona invertirà 654.000 euros durant el 2027 en la futura Facultat de Medicina de la URV
-
Societat Pau Pérez afirma que els decrets d'Inipro que signava Ballesteros estaven fiscalitzats i que no es van impugnar
-
Societat
Cel Net denuncia la «ineficàcia» de la Taula de la Qualitat de l'Aire del Camp de Tarragona i rebutja participar-hi
-
Societat
Els nous pisos de lloguer assequible de Les Oliveres de Tarragona reben els seus primers inquilins
-
Societat
L'exposició dels deu anys de vida d'Open Arms arriba al Moll de Costa del Port de Tarragona
