La Guàrdia Civil de Tarragona ha incorporat 45 nous agents, entre suboficials, caporals i guàrdies, que es distribuiran per les diverses unitats de la demarcació, com són el mar territorial, els espais naturals o les infraestructures estratègiques de la zona com l'Aeroport de Reus o el Port de Tarragona.
Els nou agents han rebut la benvinguda del subdelegat del govern espanyol, Santiago Castellà, que ha agraït la seva presència en aquesta província, ressaltant els valors i el compromís de la Guàrdia Civil amb la ciutadania i les bones relacions institucionals de la Benemèrita amb la resta de forces i cossos de seguretat que treballen al territori.
Amb aquestes noves incorporacions, la plantilla comptarà amb mig miler d'efectius a la província tarragonina, per donar resposta a les actuacions pròpies del cos policial, així com aquells dispositius compartits amb la resta de cossos de seguretat.
La Guàrdia Civil incorpora 45 nous agents a la província de Tarragona
La plantilla de la Benemèrita a la demarcació tarragonina s'eleva fins als 500 efectius
Publicat el 22 de març de 2024 a les 15:04
Et pot interessar
-
Societat
La Guàrdia Urbana de Tarragona incorpora les primeres pistoles taser
-
Societat
Torredembarra treballa amb la Generalitat en el dispositiu de l’eclipsi solar total
-
Societat
Decepció entre els pagesos que tallen l'accés al Port de Tarragona pel suport de la UE a l'acord amb Mercosur
-
Societat
Millores al pati de l'escola Mare de Déu del Remei d'Alcover per lluitar contra el canvi climàtic
-
Societat
Pas endavant en l'ampliació de nínxols i la construcció de noves tombes al cementiri d'Altafulla
-
Societat
El Morell tanca un Nadal molt participatiu i amb activitats per a totes les edats
