La Guàrdia Civil de Tarragona ha incorporat 45 nous agents, entre suboficials, caporals i guàrdies, que es distribuiran per les diverses unitats de la demarcació, com són el mar territorial, els espais naturals o les infraestructures estratègiques de la zona com l'Aeroport de Reus o el Port de Tarragona.
Els nou agents han rebut la benvinguda del subdelegat del govern espanyol, Santiago Castellà, que ha agraït la seva presència en aquesta província, ressaltant els valors i el compromís de la Guàrdia Civil amb la ciutadania i les bones relacions institucionals de la Benemèrita amb la resta de forces i cossos de seguretat que treballen al territori.
Amb aquestes noves incorporacions, la plantilla comptarà amb mig miler d'efectius a la província tarragonina, per donar resposta a les actuacions pròpies del cos policial, així com aquells dispositius compartits amb la resta de cossos de seguretat.
La Guàrdia Civil incorpora 45 nous agents a la província de Tarragona
La plantilla de la Benemèrita a la demarcació tarragonina s'eleva fins als 500 efectius
Publicat el 22 de març de 2024 a les 15:04
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona inaugura el nou parc al voltant de l'Autoritat Portuària, amb una inversió de 3,35 milions d'euros
-
Societat
Prop de 2.200 participants en la XIX edició del Fòrum Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi de Tarragona
-
Societat
La zona del PP-10 de Tarragona s'integra a Campclar i no serà un nou barri
-
Societat
Falset i Móra la Nova critiquen que encara no hi hagi data per a la reobertura de l'R15
-
Societat
L'Institut Gaudí de Reus serà pioner i oferirà un cicle formatiu de serveis funeraris
-
Societat
L'Ajuntament de Reus aprovarà el contracte programa amb Canal Reus tot i que la televisió pretén denunciar-lo
