La incorporació dels 19 nous agents serà una realitat l'any vinent, ja que un cop superada la fase d'oposició aniran a formar-se a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, a Mollet del Vallès. Pel que fa als 7 nous agents de Mobilitat, un cop resolta la fase del concurs públic, s'incorporaran immediatament a la plantilla de Guàrdia Urbana.
A aquests 26 agents que s'incorporaran durant el 2024, se sumen dues noves places d'incorporació immediata després de resoldre's una altra fase d'oposició. Així, en els pròxims mesos, la Guàrdia Urbana de Tarragona veurà incrementada la seva plantilla en 28 nous agents.
"Apostem per un model de policia de proximitat"
L'alcaldessa accidental de Tarragona, Montse Adan, ha remarcat que "amb la incorporació d'aquests 28 nous policies es podrà reforçar la unitat de proximitat i la de mobilitat". En aquest sentit, ha afegit que "aquest equip de govern aposta per un model de policia de proximitat que ha de ser el nexe d'unió entre el consistori i les necessitats dels ciutadans".Adan ha afegit que "aquests nous agents formen part del procés de millora de la plantilla del cos de seguretat de la Guàrdia Urbana de Tarragona".