Pas endavant en la rehabilitació de la Casa de la Vila de la Masó. El darrer plenari municipal ha aprovat el projecte de rehabilitació de l'edifici municipal, amb una inversió de més de 200.000 euros.
Els treballs es dividiran en tres fases. En la primera, es durà a terme una millora de l'eficiència energètica, amb el canvi de finestres, un millor aïllament i la instal·lació de plaques solars.
La segona fase consistirà en la rehabilitació del consultori i els treballs de pintura. Pel que fa a la tercera fase, es farà la pavimentació de l'aparcament de l'Ajuntament, ja que actualment és de grava.
ARA A PORTADA
-
El Ministeri de Transports licita per 9,1 milions el carril bici de l'N-340 a Tarragona TarragonaDigital
-
-
La nova regulació de les zones de càrrega i descàrrega de Tarragona arriba al ple de l'Ajuntament TarragonaDigital
-
Mont-roig demana a la Generalitat que reforci el servei d'autobús entre Miami Platja i Tarragona TarragonaDigital
-
La Nit Europea de la Recerca ofereix més de 100 propostes divulgatives a la demarcació de Tarragona TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 02 d’abril de 2024 a les 18:21
Actualitzat el 02 d’abril de 2024 a les 18:22
Et pot interessar
-
Societat «Tarragonitza't»: la nova ruta sonora que connecta mercats i patrimoni cultural de Tarragona
-
Societat Salou completa l'ampliació de la plantilla de la Policia Local amb la incorporació de vuit nous agents
-
Societat L'AEQT premia la Fundació Eusebio Sacristán en el seu programa de Reconeixements
-
Societat Leticia Sabater farà un concert en unes festes de barri a Reus
-
Societat Arrenca la renovació de l'àrea de jocs infantils de la plaça d'Europa de Reus
-
Societat Els Tres Tombs tornen a Reus el 21 de setembre dins les Festes de Misericòrdia 2025