Dia d'estrena aquest dissabte al Palau Firal i de Conrgessos de Tarragona. Centenars de persones s'han apropat fins al Tarraco Manga, que celebra aquest cap de setmana la seva primera edició. Es tracta, de fet, d'un esdeveniment més dels que organitza l'Associació Starraco Unlimited, que des de fa cinc anys impulsa fires similars. Entre els nombrosos photocalls, cartells i paradetes, destacava en aquesta ocasió la pel·lícula One Piece Red, la nova entrega d'aquesta franquícia i que s'estrenarà amb doblatge en català aquest proper 3 de novembre.
Dels diferents personatges de One Piece com també de Guardians de la Nit -sèrie que s'estrenarà al nou SX3 aquest proper dilluns-, My Hero Academia o Naruto anaven vestits molts dels assistents. En total, l'organització preveu superar les 3.000 persones de públic aquest mateix dissabte, que compartiran la seva afició no només per l'anime sinó també pel manga, els videojocs i la cultura japonesa.
Segons Iván Carrasco, director de Tarraco Manga, aquesta no serà l'única edició del festival, donat que ja estan mirant dates per l'any que ve. En aquesta estrena han volgut fomentar les activitats amb dones expertes en la matèria, algunes de les quals streamers. Mentrestant, la ciutat està vivint aquests dies amb una activitat intensa ja que segons l'alcalde de Tarragona, Pau Ricomà, els hotels són "plens", una setmana després del Concurs de Castells i dues d'haver finalitzat les festes de Santa Tecla.
El matí de dissabte, doncs, ha estat una anada i vinguda de persones que transitaven pels diferents espais, tant per les sales com per els passadissos i els accessos a la planta inferior i al Palau Firal. Tots ells, a la recerca de paradetes de venda de productes, concerts, xerrades i trobar-se també amb influencers del món del manga i l'anime.
Una de les novetats d'aquesta fira és el servei ofert per l'Ajuntament de Tarragona de canguratge a canalla d'entre 2 i 12 anys, per tal que els adults puguin visitar l'espai. També hi ha un punt d'atenció a l'home especialitzat en noves masculinitats.
La nova pel·lícula de «One Piece» protagonitza la primera edició del Tarraco Manga
Una de les novetats d'aquesta fira és el servei ofert per l'Ajuntament de Tarragona de canguratge a canalla d'entre 2 i 12 anys
Publicat el 08 d’octubre de 2022 a les 14:07
Et pot interessar
-
Societat El nou Hospital Viamed Tarragona inicia la seva activitat amb l'arribada dels primers pacients
-
Societat «Moderat optimisme» dels hotelers de Tarragona per les dades de la primera meitat de l'estiu
-
Societat Oferta de feina: l'Ajuntament de l'Espluga de Francolí busca personal auxiliar administratiu
-
Societat Un documental recorda els 30 anys del Dragon Khan i PortAventura World
-
Societat Reus, Constantí, Castellvell i Almoster uneixen esforços per redactar el Pla Integral de Sanejament
-
Societat El Danseu Festival celebra la "sort" d'arrelar en contextos rurals després de tretze edicions