"El pòdcast de la Queta" és una acció itinerant que impulsa el Govern de la Generalitat de Catalunya per tal de conscienciar la ciutadania sobre l'ús del català, en el marc de la campanya "Provem-ho en català. Molt per parlar, molt per viure" de foment de la llengua. Amb una cabina de ràdio mòbil que s'obre a la participació de tots els ciutadans, la iniciativa s'ubicarà a la plaça Llibertat de Reus els dies 18 i 19 d'octubre.
L'objectiu és acabar fent el pòdcast més gran que s'hagi enregistrat mai en el nostre país, per demostrar que el català és una llengua diversa, amb molts accents i, sobretot, útil per a tothom. Aquestes dues jornades permetran sumar al projecte la veu d'un gran nombre de reusencs i reusenques.
Els participants que s'apropin a la cabina de ràdio de la Queta podran escollir entre quatre opcions: fer un karaoke amb la cançó ‘Començar’, que els Tyets, les Marala i el Kelly Isaiah han creat per a la iniciativa; respondre preguntes sobre l’ús que fan del català; donar la veu a les tecnologies digitals i d’intel·ligència artificial a través del projecte AINA; o, si estan aprenent el català, participar en una conversa de nivell bàsic amb la Queta.
La veu dels reusencs i reusenques sonarà al pòdcast de la Queta
Societat
La Generalitat impulsa una acció itinerant per conscienciar sobre l'ús del català que arriba amb una cabina de ràdio mòbil a la plaça Llibertat de Reus
ARA A PORTADA
-
Economia Les exportacions de les empreses de la demarcació de Tarragona creixen un 3,6% durant el mes de maig TarragonaDigital
-
Cultura Nou tràmit per a fer realitat la nova Biblioteca Pública de Tarragona a Tabacalera TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Salou fa un pas endavant per a l'execució del projecte de l'Eix Cívic TarragonaDigital
-
Cultura El CIMIR de Reus incorpora el Fons Granja Roca amb imatges sobre l'activitat agrària del primer terç del segle XX TarragonaDigital
-
Política La comissaria conjunta de Mossos i Guàrdia Urbana de Tarragona fa un pas més TarragonaDigital
Publicat el
18 d’octubre de 2023 a
les 11:22
Actualitzat el
18 d’octubre de 2023 a les
11:23
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona atrau de nou un esdeveniment gastronòmic i serà la seu del IV Congrés Català de la Cuina
-
Societat
La Firagost de Valls 2026 anuncia els reconeixements porronaires: Xavier Grasset i Miquel Bonet
-
Societat
L'Ajuntament de Salou reforça la seguretat amb l'ampliació de la xarxa de videovigilància
-
Societat
Tarragona invertirà més de 550.000 euros en la renovació de l'enllumenat públic de Torreforta
-
Societat
L'Ajuntament de Salou millora el servei de bany assistit a la platja
-
Societat
La Comissió de Comunicació de l'AEQT renova la seva presidència: Eduardo Sañudo relleva Andrea Firenze
