"El pòdcast de la Queta" és una acció itinerant que impulsa el Govern de la Generalitat de Catalunya per tal de conscienciar la ciutadania sobre l'ús del català, en el marc de la campanya "Provem-ho en català. Molt per parlar, molt per viure" de foment de la llengua. Amb una cabina de ràdio mòbil que s'obre a la participació de tots els ciutadans, la iniciativa s'ubicarà a la plaça Llibertat de Reus els dies 18 i 19 d'octubre.
L'objectiu és acabar fent el pòdcast més gran que s'hagi enregistrat mai en el nostre país, per demostrar que el català és una llengua diversa, amb molts accents i, sobretot, útil per a tothom. Aquestes dues jornades permetran sumar al projecte la veu d'un gran nombre de reusencs i reusenques.
Els participants que s'apropin a la cabina de ràdio de la Queta podran escollir entre quatre opcions: fer un karaoke amb la cançó ‘Començar’, que els Tyets, les Marala i el Kelly Isaiah han creat per a la iniciativa; respondre preguntes sobre l’ús que fan del català; donar la veu a les tecnologies digitals i d’intel·ligència artificial a través del projecte AINA; o, si estan aprenent el català, participar en una conversa de nivell bàsic amb la Queta.
La veu dels reusencs i reusenques sonarà al pòdcast de la Queta
La Generalitat impulsa una acció itinerant per conscienciar sobre l'ús del català que arriba amb una cabina de ràdio mòbil a la plaça Llibertat de Reus
ARA A PORTADA
-
La Fira Trapezi de Reus celebra els 30 anys amb una edició marcada pel compromís amb el circ contemporani TarragonaDigital
-
-
Prova pilot amb un grup de rucs per reduir la presència de canya americana al Baix Penedès TarragonaDigital
-
-
Arresten tres lladres multireincidents per un robatori amb força a l'interior d'un vehicle a l'AP-7 a Tarragona TarragonaDigital
Publicat el
18 d’octubre de 2023 a
les 11:22
Actualitzat el
18 d’octubre de 2023 a les
11:23
Et pot interessar
-
Societat
L'aparcament municipal Bastos de Tarragona ofereix ara 62 places per a usuaris no abonats
-
Societat
Citen a declarar els impulsors del documental «Insostenible» arran d'una querella de Griñó
-
Societat
L’ampliació del servei de recollida de voluminosos de Reus incrementa les recollides un 24%
-
Societat
El trajecte en tren entre el Camp de Tarragona i Barcelona és ara més lent que l'any 2000
-
Societat
La reinvenció de l'antiga N-340 a Miami Platja: continuen les obres per convertir-la en un eix comercial
-
Societat
El sector turístic de la demarcació de Tarragona registra ocupacions al voltant del 90% per Setmana Santa
