"El pòdcast de la Queta" és una acció itinerant que impulsa el Govern de la Generalitat de Catalunya per tal de conscienciar la ciutadania sobre l'ús del català, en el marc de la campanya "Provem-ho en català. Molt per parlar, molt per viure" de foment de la llengua. Amb una cabina de ràdio mòbil que s'obre a la participació de tots els ciutadans, la iniciativa s'ubicarà a la plaça Llibertat de Reus els dies 18 i 19 d'octubre.
L'objectiu és acabar fent el pòdcast més gran que s'hagi enregistrat mai en el nostre país, per demostrar que el català és una llengua diversa, amb molts accents i, sobretot, útil per a tothom. Aquestes dues jornades permetran sumar al projecte la veu d'un gran nombre de reusencs i reusenques.
Els participants que s'apropin a la cabina de ràdio de la Queta podran escollir entre quatre opcions: fer un karaoke amb la cançó ‘Començar’, que els Tyets, les Marala i el Kelly Isaiah han creat per a la iniciativa; respondre preguntes sobre l’ús que fan del català; donar la veu a les tecnologies digitals i d’intel·ligència artificial a través del projecte AINA; o, si estan aprenent el català, participar en una conversa de nivell bàsic amb la Queta.
La veu dels reusencs i reusenques sonarà al pòdcast de la Queta
La Generalitat impulsa una acció itinerant per conscienciar sobre l'ús del català que arriba amb una cabina de ràdio mòbil a la plaça Llibertat de Reus
ARA A PORTADA
-
El Magatzem Reial de Tarragona obre les portes de la il·lusió a tots els infants de la ciutat TarragonaDigital
-
-
L'Ajuntament de Tarragona publica un cercador per saber com afecta la ZBE a cada vehicle TarragonaDigital
-
Una dona es presenta al Tanatori de Tarragona amb un nadó mort en braços i demana incinerar-lo TarragonaDigital
-
Presenten la tercera fase de les obres de l’avinguda de Barcelona de Mont-roig del Camp TarragonaDigital
Publicat el 18 d’octubre de 2023 a les 11:22
Actualitzat el 18 d’octubre de 2023 a les 11:23
Et pot interessar
-
Societat
L'EMT de Tarragona congela les tarifes dels abonaments i manté les bonificacions
-
Societat
Salou dona el tret de sortida al Parc de Nadal amb més de trenta activitats per a les famílies
-
Societat
El Jardí Botànic de Salou es transforma en un jardí de Nadal obert a les famílies
-
Societat
Vila-seca presenta les novetats de la nova edició del Parc de Nadal
-
Societat
Reus instal·la càmeres lectores de matrícules de vehicles a les entrades de la ciutat i a les urbanitzacions
-
Societat
Els promotors del complex esportiu a l'Anella Verda de Tarragona renuncien a tirar endavant el projecte
