L'Agrícola i la secció de crèdit de Bràfim s'ha fusionat amb el Celler Cooperatiu i la secció de crèdit de Vila-rodona després d'aprovar-ho divendres passat per assemblea les dues entitats.
La unió arriba després de la baixada de volum dels socis de l'Agrícola de Bràfim els darrers anys. A través d'un comunicat, les dues cooperatives asseguren que la fusió "permetrà guanyar dimensió i compartir estructures en processos tècnics, logístics i de gestió, factor que contribuirà a incrementar la dimensió econòmica i social de les cooperatives, potenciant conseqüentment, el seu entorn rural".
L'Agrícola de Bràfim es fusiona amb el Celler Cooperatiu de Vila-rodona
La unió arriba després de la baixada de volum de socis de l'entitat de Bràfim
ARA A PORTADA
-
Afectacions al Port de Tarragona pels problemes a la xarxa ferroviària: ajornats 45 trens de mercaderies TarragonaDigital
-
Obren les comportes del pantà de Riudecanyes i deixen anar 35 milions de litres d'aigua riera avall TarragonaDigital
-
Els acusats d'assassinar un home a Valls el març 2023 neguen haver-lo matat i torturat TarragonaDigital
-
-
Baralla entre dos homes amb armes blanques de grans dimensions a la plaça del Blat de Valls TarragonaDigital
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el
04 de juliol de 2023 a
les 14:02
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona rehabilitarà la sala d'actes del Palau Municipal de la plaça de la Font
-
Societat
Reus posa la primera pedra de l'Escola Bressol Municipal L'Ametller
-
Societat
L’Espluga de Francolí presenta el nou format de la Ruta Templera i Hospitalera: essencial, més àgil i familiar
-
Societat
El Consell Comarcal de la Conca de Barberà presenta la II Beca de Comarcal amb 3.000 euros de premi
-
Societat
Polèmica a Reus per l'horari d'unes proves teòriques per optar a 36 places d'auxiliar administratiu
-
Societat
Torna a Reus el «Barri a barri», el pla integral, intensiu i coordinat de manteniment de la via pública
