L'Ajuntament de la Bisbal del Penedès i l'empresa Affinity Petcare han signat un acord perquè la companyia posi a disposició del consistori aliment per a gats, de manera gratuïta, amb l'objectiu d'alimentar les colònies de gats ferals del municipi. L'aliment es repartirà, des de Regidoria de Benestar Animal, entre les persones voluntàries que alimenten les colònies de gats que estan registrades.
Tant el regidor de Benestar Animal, Daniel Caballero, com l'alcaldessa de la Bisbal del Penedès, Agnès Ferré, han volgut agrair la col·laboració de l'empresa, que compta amb un centre logístic al municipi i que actualment està ampliant la seva nau ubicada a la zona de Les Planes Baixes.
Affinity és una empresa que es dedica a la fabricació i comercialització de productes de nutrició animal (gossos i gats) i compta amb distribuïdors arreu del món. Des de l'any 2021, disposa d'un centre de distribució en Les Planes Baixes de la Bisbal del Penedès.
L'Ajuntament de la Bisbal del Penedès rebrà gratuïtament el pinso per als gats ferals
El consistori ha signat un acord amb l'empresa Affinity Petcare, que compta amb un centre logístic al municipi
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de desembre de 2023 a les 13:15
Actualitzat el 11 de desembre de 2023 a les 13:16
Et pot interessar
-
Societat
Dol a Tarragona per la mort de Luis Masegosa, propietari del bar El Cortijo
-
Societat
Vila-seca i les plataformes d'usuaris reclamen al Ministeri una resposta urgent sobre la intermodal
-
Societat
L'Ajuntament de Reus fa balanç del pla 'Barri a Barri': tanca el primer any amb 4.500 actuacions
-
Societat
Aigües de Reus garanteix el reg dels horts urbans del carrer Astorga amb aigua no potable
-
Societat
PortAventura desmunta el Dragon Khan per posar-lo a punt per a la nova temporada
-
Societat
Arriba la 13a Xilofonada Poètica de l'Escola de Música Robert Gerhard de Valls
