La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha aprovat l'adjudicació al mateix consistori d'una parcel·la al carrer de Narcís de la Miralba, per impagament de les quotes d'urbanització. Es tracta d'una parcel·la sense cap habitatge construït que acumulava deutes en el pagament de les quotes, segons havia informat BASE a l'Ajuntament.
Els terrenys no tenien propietari després que els hereus no acceptessin l'herència i la subhasta pública del bé embargat havia quedat deserta. Per aquest motiu el consistori bisbalenc s'ha acabat adjudicant la parcel·la per compensar el deute de les quotes d'urbanització.
L'Ajuntament de la Bisbal s'adjudica una parcel·la per impagament de les quotes d'urbanització
Són uns terrenys de la Miralba sense propietari després que es renunciés a una herència
ARA A PORTADA
-
Vuit anys de presó per a tres germans que van participar en un tiroteig entre clans rivals a Reus el 2024 TarragonaDigital
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Així viuen els usuaris de Tarragona la crisi de Rodalies: «Angoixada i amb menys hores per a tot» TarragonaDigital
-
Publicat el
14 de març de 2023 a
les 12:38
Actualitzat el
14 de març de 2023 a les
13:02
Et pot interessar
-
Societat
Reus aprova una modificació del POUM per construir 190 nous habitatges protegits a Pich Aguilera
-
Societat
Els professors i mestres de Tarragona no falten a la gran manifestació de Barcelona
-
Societat
L'Ajuntament d'Altafulla comença les obres per minimitzar les inundacions al barri de Baix a Mar
-
Societat
Les fuites d'aigua mantenen Roda de Berà en «situació de sequera» tot i les pluges dels últims mesos
-
Societat
Tarragona assegura el subministrament d'aigua a Ponent amb la posada en marxa de l'ETAP de Bonavista
-
Societat
L'Ajuntament de Reus reforça la lluita contra la vespa asiàtica
