L'alcalde de l'Arboç, Joan Sans, i el regidor d'Educació, Antonio Vega, s'han reunit amb la directora dels Serveis Territorials d'Educació del Penedès, Belén Alcón, i la directora adjunta i cap de l'àrea de coordinació i planificació escolar, Marisa Vila, per exposar la situació d'aforament que afecta el servei de menjador escolar de l'Escola Sant Julià de l'Arboç.
Durant la trobada, els representants municipals han traslladat la necessitat urgent de disposar d'un espai més ampli per tal de garantir un servei de menjador adequat per a tot l'alumnat del centre. El menjador escolar supera la seva capacitat màxima, fet que condiciona el desenvolupament correcte del servei i el benestar dels infants.
També s'ha posat de manifest que aquesta competència és de titularitat del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, cosa que impedeix que l'Ajuntament pugui dur a terme una intervenció directa i definitiva. Malgrat això, el consistori ha mostrat la seva total predisposició a avançar el finançament necessari a través d'un conveni, per a la construcció provisional d'una nova aula que permeti donar resposta a la situació, mentre s'espera la construcció de la futura escola. Aquest procediment ja es va executar en la instal·lació de l'ascensor.
La directora dels Serveis Territorials ha valorat molt positivament la proposta plantejada per l'Ajuntament, i s'ha mostrat receptiva davant la voluntat de col·laboració institucional expressada. Ambdues parts han acordat traslladar conjuntament aquesta iniciativa a la consellera d'Educació, amb l'objectiu de trobar una solució àgil i efectiva que respongui a les necessitats reals del centre educatiu.
L'Ajuntament de l'Arboç presenta propostes de millora pel menjador de l'escola Sant Julià
L'alcalde, Joan Sans, i el regidor d'Educació, Antonio Vega, es reuneixen amb la directora dels Serveis Territorials d´Educació del Penedès, Belén Alcón

- Reunió sobre el menjador escolar -
- AA
ARA A PORTADA
-
Instal·laran una planta de tractament de residus no reciclables a la Selva del Camp amb una inversió milionària TarragonaDigital
-
-
Vera Fauna: «El triomf més gran d’una banda no és omplir estadis, sinó sobreviure a un estat de creixement» Sandra Pérez
-
-
El iot rus retingut a la Marina Tarraco des de fa tres anys marxa del Port de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
Publicat el 22 d’abril de 2025 a les 16:16
Actualitzat el 22 d’abril de 2025 a les 16:26
Et pot interessar
-
Societat Altafulla construirà un nou carril bici al carrer Marquès de Tamarit
-
Societat Cambrils habilita una nova zona d'estacionament exclusiu per a autocaravanes
-
Societat El sorteig de la Primitiva deixa un premi de milers d'euros a Roda de Berà
-
Societat Una constructora demanda l'empresa pública d'habitatge de Tarragona per sobrecostos en una promoció
-
Societat L'Estiu Jove de l'Alt Camp es consolida carregat de novetats i propostes als municipis
-
Societat Dol al Baix Camp per la mort de Dolors Tonda, referent en el moviment associatiu femení