Aquesta segona edició dels Bons Comerç compta amb la col·laboració de la Cambra de Comerç, que s’encarregarà de fer el seguiment als registres dels comerços i, posteriorment, un cop hagi començat la fase de descàrrega i bescanvi de bons, validaran totes les operacions i efectuaran els pagaments als comerços.
Els Bons es podran a descarregar i bescanviar a partir del 17 de març i durant tota la campanya, que s'allargarà fins a finals de maig. La quantitat disponible per enguany és de 100.000 euros d'ajuda directa al petit comerç de la ciutat, amb bons de 5 euros i amb un màxim de 20 euros per persona. En total, es repartiran 20.000 bons de 5 euros.
Informació sobre la campanya als comerços en les pròximes setmanes
Durant les pròximes setmanes, des de l'Ajuntament es donarà a conèixer la iniciativa entre els comerços, per tal que coneguin més a fons la campanya i s’adhereixin a través de la web bons.tarragona.cat. "La conselleria posarà tots els mitjans de què disposa per arribar als comerços i oferir tota la informació necessària, per tal de garantir que la campanya sigui un nou èxit", ha destacat Nadal.El conseller de Comerç de la Cambra, Lluís Colet, s’ha mostrat molt satisfet per l’èxit de la primera edició i alhora ha apuntat "que la d’enguany ha de ser una campanya àmplia, que arribi al major nombre de comerços possibles i fer partícip a tothom que pugui entrar a la convocatòria".