L'Ajuntament de Tarragona talarà set pins blancs amb perill de caiguda que estan en un talús de terrenys de propietat municipal a Cala Tamarit. El talús es troba confrontat amb una finca d'habitatges situada al número 1 del carrer passeig de la Mora. En aquest sentit, els veïns havien mostrat preocupació per diversos arbres que tenien una inclinació que "amenaça caiguda als habitatges".
Els tècnics de Medi Ambient de l'Ajuntament de Tarragona van confirmar que els set pins blancs tenien "perill real de caiguda". Davant aquesta situació, el consistori ha decidit licitar la tala dels arbres per un import de 6.655 euros. Una vegada adjudicat el contracte, els treballs duraran un termini màxim d'un mes.
Cal recordar que aquesta mateixa setmana, la Brigada Municipal de Tarragona ha talat vuit oms del carrer Ramón y Cajal que eren perillosos per als vianants i per als vehicles.
L'Ajuntament de Tarragona talarà set pins en mal estat a Cala Tamarit
Els arbres, que estan ubicats en un talús de terreny de propietat municipal, tenen risc de caiguda sobre uns habitatges
Publicat el 02 de febrer de 2024 a les 17:20
Et pot interessar
-
Societat
Dol a Tarragona per la mort de Luis Masegosa, propietari del bar El Cortijo
-
Societat
Vila-seca i les plataformes d'usuaris reclamen al Ministeri una resposta urgent sobre la intermodal
-
Societat
L'Ajuntament de Reus fa balanç del pla 'Barri a Barri': tanca el primer any amb 4.500 actuacions
-
Societat
Aigües de Reus garanteix el reg dels horts urbans del carrer Astorga amb aigua no potable
-
Societat
PortAventura desmunta el Dragon Khan per posar-lo a punt per a la nova temporada
-
Societat
Arriba la 13a Xilofonada Poètica de l'Escola de Música Robert Gerhard de Valls
