L'alcalde de Calafell esclata: «Estic tip d'atacs personals, mentides, barbaritats i falsedats»

Ramon Ferré carrega contra ERC i l'Associació de Veïns de la Rambla Nova per la seva oposició al projecte del Parc del Circ

Publicat el 03 de març de 2023 a les 12:40
Actualitzat el 03 de març de 2023 a les 12:45
L'alcalde de Calafell, Ramon Ferré, ha carregat contra ERC i contra l'Associació de Veïns de la Rambla Nova per les seves crítiques al projecte de Parc del Circ, el projecte impulsat pel govern municipal, amb la col·laboració de Raluy Legacy, al Parc de la Sínia. Ferré, en un escrit publicat al blog del PSC, els acusa de "fer gran una mentida amb un objectiu electoral".


Al seu perfil de Facebook, ha escrit que "estic tip dels atacs personals i les mentides, barbaritats i falsedats que es diuen sobre la meva persona i el meu entorn familiar". Així mateix, ha afegit que "amb tots els respectes pels diferents col·lectius i pels gustos personals de cadascú, ni soc homosexual, ni em van els trans, ni vaig a orgies, ni la meva dona és trapezista".
 

"Volen que Calafell sigui una cosa similar a un monestir perdut entre muntanyes"

El batlle ha disparat amb bala contra l'entitat veïnal, acusant-los de "classisme" i de posar bastons a les rodes als concerts del Calafell Beach, el Festival Rockabilly, la megafonia del camp del futbol, el Parc del Circ o la construcció d'habitatges de lloguer assequible.

En el seu escrit, l'alcalde afirma que "volen que Calafell sigui una cosa similar a un monestir perdut entre muntanyes, on l’avorriment sigui el dia a dia del municipi. I el més sorprenent de tot és que, a aquestes demandes, s’hi sumi un partit com ERC de Calafell que, en altres etapes, ha portat la regidoria de turisme de l’Ajuntament".

Ramon Ferré també carrega contra els "partits de dretes —Vox, PP, Valents i Junts—", als que ha definit com a "salvapàtries a qui no se’ls ha vist el pèl en quatre anys i que ara apareixen com a salvadors de Calafell".

El batlle denuncia "atacs personals, d'una baixesa de jutjat de guàrdia", acusant l'associació de veïns de "repartir insults i acusacions falses a tothom".
 

"És fals que es vulgui privatitzar el Parc de la Sínia"

Sobre el projecte del Parc del Circ, Ferré assegura que "és fals que es vulgui privatitzar el Parc de la Sínia, és un parc públic i sempre ho serà". Així mateix, afegeix que "no s'ha fet una cessió del parc a una empresa privada. El parc és 100% municipal i la gestió del Parc del Circ i l'escola de circ, també serà 100% municipal".

Finalment, afirma que "és fals que deixem als nens i nenes sense parc. El parc de la Sínia fa 22.000 metres quadrats i els carros que s’hi exposaran no n’ocuparan ni l’1%. El que es vol fer és posar-hi més activitats, precisament, per als nens i nenes".

Sobre aquesta qüestió, acusa els crítics amb el projecte "de cremar una idea engrescadora i dur el municipi novament a la grisor i la mediocritat que havia tingut històricament, on quatre cacics feien i desfeien a la seva conveniència".