L'empresa Europastry, situada a Sarral, construirà una planta solar fotovoltaica. El projecte ha estat autoritzat per la Generalitat de Catalunya un cop aprovat al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).
Amb la voluntat de millorar el consum de la seva planta situada a Sarral, l'empresa inicia els tràmits per la instal·lació d'una planta solar de 3.300 kw que comptarà amb gairebé 6.000 panells fotovoltaics i que s'instal·laran al mateix municipi.
El parc, que té el nom de PS Autoconsum Europastry, tindrà un pressupost de 3 milions d'euros. Els tràmits van començar-se el juliol del 2022, quan se'n va presentar el projecte. Ara disposa del vistiplau de la Generalitat, i amb l'informe favorable, tant del Departament de Territori i Sostenibilitat, l'ACA i d'altres organismes.
L'empresa Europastry de Sarral construirà una planta fotovoltaica de 6.000 panells
El parc tindrà un pressupost de poc més de 3 milions d'euros.
ARA A PORTADA
-
El sector turístic de la demarcació de Tarragona registra ocupacions al voltant del 90% per Setmana Santa TarragonaDigital
-
-
Tarragona viu amb devoció, fe i solemnitat la processó del Sant Enterrament de Divendres Sant TarragonaDigital
-
Una dotzena de detinguts i més de 300 persones identificades en un dispositiu policial al centre de Valls TarragonaDigital
-
Rescatada en helicòpter una dona ferida greu mentre escalava a Cornudella de Montsant TarragonaDigital
Publicat el
27 de febrer de 2024 a
les 13:00
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona i Reus celebren el Divendres Sant amb els actes més destacats de la Setmana Santa
-
Societat
Tres olis d'oliva verge extra del Camp de Tarragona, entre els millors d'Espanya
-
Societat
El polígon logístic previst a Montblanc i l'Espluga està «estancat»: sense notícies de la promotora
-
Societat
El Col·legi de Metges de Tarragona considera que l'ampliació del servei d'ictus és «insuficient»
-
Societat
Estudien instal·lar un tendal al carrer Llovera de Reus per fer ombra durant els mesos més calorosos
-
Societat
Exhumen cinquanta combatents de la Guerra Civil enterrats en una fossa comuna de la Bisbal de Montsant
