Aquesta pròxima setmana arrenca el curs escolar i, com cada any, l'Empresa Municipal de Transports (EMT) de Tarragona posarà en marxa els horaris d'hivern dels autobusos municipals de la capital tarragonina. Així, segons ha anunciat l'empresa en un comunicat, aquest dilluns 4 de setembre entraran en vigor els nous horaris.
En aquest sentit, amb l'entrada en vigor de l'horari d'hivern, queden sense funcionament les línies de platges L16, L161, L162 i L22 —fins al Nàutic—. Segons ha explicat l'EMT, totes les línies, excepte la L13, L41 i les línies nocturnes, han reajustat els horaris respecte dels d'estiu per adequar-los a les rutines del curs escolar.
D'altra banda, l'Empresa Municipal de Transports ha recordat que ja es poden sol·licitar telemàticament els títols d'abonaments T-16 i T-Jove, a través de la pàgina web de l'Autoritat Territorial de Mobilitat del Camp de Tarragona (ATM).
L'EMT de Tarragona posa en marxa els horaris d'hivern amb l'inici del curs escolar
Els nous horaris dels autobusos municipals entren en vigor aquest dilluns 4 de setembre
ARA A PORTADA
-
Vuit anys de presó per a tres germans que van participar en un tiroteig entre clans rivals a Reus el 2024 TarragonaDigital
-
-
Mapa | On és més barata la benzina a Catalunya? Consulta els preus de totes les estacions Roger Tugas Vilardell
-
Així viuen els usuaris de Tarragona la crisi de Rodalies: «Angoixada i amb menys hores per a tot» TarragonaDigital
-
Publicat el
31 d’agost de 2023 a
les 15:05
Et pot interessar
-
Societat
Reus aprova una modificació del POUM per construir 190 nous habitatges protegits a Pich Aguilera
-
Societat
Els professors i mestres de Tarragona no falten a la gran manifestació de Barcelona
-
Societat
L'Ajuntament d'Altafulla comença les obres per minimitzar les inundacions al barri de Baix a Mar
-
Societat
Les fuites d'aigua mantenen Roda de Berà en «situació de sequera» tot i les pluges dels últims mesos
-
Societat
Tarragona assegura el subministrament d'aigua a Ponent amb la posada en marxa de l'ETAP de Bonavista
-
Societat
L'Ajuntament de Reus reforça la lluita contra la vespa asiàtica
