Aquesta pròxima setmana arrenca el curs escolar i, com cada any, l'Empresa Municipal de Transports (EMT) de Tarragona posarà en marxa els horaris d'hivern dels autobusos municipals de la capital tarragonina. Així, segons ha anunciat l'empresa en un comunicat, aquest dilluns 4 de setembre entraran en vigor els nous horaris.
En aquest sentit, amb l'entrada en vigor de l'horari d'hivern, queden sense funcionament les línies de platges L16, L161, L162 i L22 —fins al Nàutic—. Segons ha explicat l'EMT, totes les línies, excepte la L13, L41 i les línies nocturnes, han reajustat els horaris respecte dels d'estiu per adequar-los a les rutines del curs escolar.
D'altra banda, l'Empresa Municipal de Transports ha recordat que ja es poden sol·licitar telemàticament els títols d'abonaments T-16 i T-Jove, a través de la pàgina web de l'Autoritat Territorial de Mobilitat del Camp de Tarragona (ATM).
L'EMT de Tarragona posa en marxa els horaris d'hivern amb l'inici del curs escolar
Els nous horaris dels autobusos municipals entren en vigor aquest dilluns 4 de setembre
ARA A PORTADA
-
-
-
Junts reclama al Govern que compri Ca l'Ardiaca de Tarragona i Cultura diu que els propietaris no volen vendre TarragonaDigital
-
USTEC acusa el PSC d'estar al darrere de la protesta de l'alumnat a l'Institut Narcís Oller de Valls TarragonaDigital
-
Falset es vesteix amb les millors gales per celebrar la 31a edició de la Fira del Vi TarragonaDigital
Publicat el
31 d’agost de 2023 a
les 15:05
Et pot interessar
-
Societat Més de 18.500 persones de la demarcació de Tarragona continuen esperant prestacions per la dependència
-
Societat
Salou invertirà 1,32 milions euros en un pla de sis anys per facilitar l'accés a l'habitatge
-
Societat
Escenifiquen l'inici de les obres del camí de ronda de la Savinosa de Tarragona
-
Societat
S'estrena el renovat passeig marítim de la Pineda amb 20 metres més de platja
-
Societat
El Govern invertirà 4,8 milions d'euros per millorar l'oferta en 22 línies d'autobús a Tarragona
-
Societat
Instal·len caixes niu en diferents punts de Tarragona per afavorir la nidificació d'aus rapinyaires
