L'Empresa Municipal de Transports de Tarragona (EMT) ha ampliat la restricció temporal d'accés pels patinets elèctrics i altres vehicles VMP dins dels autobusos municipals de la capital tarragonina fins al pròxim 31 d'octubre.
Segons ha recordat l'EMT en un comunicat, la limitació es va iniciar l'1 de febrer i havia de durar sis mesos, fins al 31 d'agost, seguint les recomanacions de l'ATM del Camp de Tarragona, de l'ATM de Barcelona i de la Generalitat.
El grup de treball, format per agents del sistema de transport i de l'àmbit de la seguretat, estudiar les condicions d’ús i accés amb seguretat als serveis de transport públic d’aquest tipus de vehicles.
L'EMT prorroga la restricció d'accedir amb patinets elèctrics als busos de Tarragona
La limitació s'allargarà fins al 31 d'octubre a l'espera de les conclusions del grup de treball que analitza el cas
ARA A PORTADA
-
-
-
Junts reclama al Govern que compri Ca l'Ardiaca de Tarragona i Cultura diu que els propietaris no volen vendre TarragonaDigital
-
USTEC acusa el PSC d'estar al darrere de la protesta de l'alumnat a l'Institut Narcís Oller de Valls TarragonaDigital
-
Falset es vesteix amb les millors gales per celebrar la 31a edició de la Fira del Vi TarragonaDigital
Publicat el
28 de juliol de 2023 a
les 15:51
Et pot interessar
-
Societat Més de 18.500 persones de la demarcació de Tarragona continuen esperant prestacions per la dependència
-
Societat
Salou invertirà 1,32 milions euros en un pla de sis anys per facilitar l'accés a l'habitatge
-
Societat
Escenifiquen l'inici de les obres del camí de ronda de la Savinosa de Tarragona
-
Societat
S'estrena el renovat passeig marítim de la Pineda amb 20 metres més de platja
-
Societat
El Govern invertirà 4,8 milions d'euros per millorar l'oferta en 22 línies d'autobús a Tarragona
-
Societat
Instal·len caixes niu en diferents punts de Tarragona per afavorir la nidificació d'aus rapinyaires
