L'Empresa Municipal de Transports de Tarragona (EMT) ha ampliat la restricció temporal d'accés pels patinets elèctrics i altres vehicles VMP dins dels autobusos municipals de la capital tarragonina fins al pròxim 31 d'octubre.
Segons ha recordat l'EMT en un comunicat, la limitació es va iniciar l'1 de febrer i havia de durar sis mesos, fins al 31 d'agost, seguint les recomanacions de l'ATM del Camp de Tarragona, de l'ATM de Barcelona i de la Generalitat.
El grup de treball, format per agents del sistema de transport i de l'àmbit de la seguretat, estudiar les condicions d’ús i accés amb seguretat als serveis de transport públic d’aquest tipus de vehicles.
L'EMT prorroga la restricció d'accedir amb patinets elèctrics als busos de Tarragona
La limitació s'allargarà fins al 31 d'octubre a l'espera de les conclusions del grup de treball que analitza el cas
ARA A PORTADA
-
-
El sector turístic de Tarragona creix aquest 2025: es freguen els 22 milions de pernoctacions TarragonaDigital
-
-
Surten a la venda les entrades de «Trencadís», el gran espectacle que iniciarà l'Any Gaudí a Reus TarragonaDigital
-
Neix «Anem a l'Ample», la nova proposta nadalenca i comercial amb la nova imatge del carrer Ample de Reus TarragonaDigital
Publicat el 28 de juliol de 2023 a les 15:51
Et pot interessar
-
Societat
Últims dies per presentar propostes als Pressupostos Participatius de Reus
-
Societat
L'Ajuntament d'Altafulla instal·la dos nous radars de velocitat al municipi
-
Societat
Es posen a disposició de la ciutadania les entrades del Magatzem Reial de Tarragona
-
Societat
Valls programa activitats infantils gratuïtes amb canguratge per a infants i adolescents durant Nadal
-
Societat
Riudecols construeix una canonada per millorar l’abastiment d’aigua potable
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona asfaltarà un nou tram del carrer de Pere Martell
