L'entrada a les Coves de l'Espluga de Francolí lluïrà nova imatge ben aviat. Aquesta setmana, s'han iniciat les obres per donar visibilitat a la boca principal d’entrada a les Coves de l’Espluga, amb una nova lectura patrimonial.
En aquest sentit, els treballs consisteixen en retirar tota la zona que cobria l’entrada, amb el temps s’havia anat deteriorant. Fins ara aquest espai hi havia la simulació d’una excavació i l’arqueòloga que explicava el pas del temps a les Coves de l’Espluga.
Fonts municipals asseguren que «amb aquestes obres quedarà un espai net on podrem rebre el visitant i des de l’exterior tenir un espai bonic d’entrada a les Coves».
L'entrada a les Coves de l'Espluga de Francolí oferirà una imatge totalment renovada
Aquesta setmana s'han iniciat els treballs per donar visibilitat a la boca principal de l'espai
ARA A PORTADA
-
-
-
Cornudella de Montsant honra la memòria de Joan Busquets, l'alcalde republicà afusellat pel franquisme TarragonaDigital
-
Gir en el cas de la dona que va aparèixer morta en un barranc a Riudecanyes: detenen la seva parella TarragonaDigital
-
La inflació baixa lleugerament fins al 2,8% al novembre a la demarcació de Tarragona TarragonaDigital
Publicat el 16 de març de 2023 a les 16:22
Et pot interessar
-
Cultura
Els Retaules Vivents de Reus anuncien les dates i els horaris de les representacions de Nadal
-
Cultura
Salt endavant a la Biblioteca Montoliu del Morell, que s'incorpora al Sistema de Lectura Pública de Catalunya
-
Cultura
Èxit del Pessebre dels Estels de la Masia de Castelló amb 2.650 visitants en el primer cap de setmana
-
Cultura
El Festival REC 2025 tanca la 25è edició amb «Lady» com a gran triomfadora
-
Cultura
Montblanc dona el tret de sortida a l'Any de les Festes la Serra 2026
-
Cultura
Fires i Mercats de Nadal 2025 al Camp de Tarragona
