Les joves ballarines Maria Barrientos i Helena Nieto, alumnes de l’Escola de Dansa del Casal de l’Espluga de Francolí, s’han proclamat campiones d’Europa al prestigiós concurs Confédération Nationale de Danse France, celebrat a finals d’octubre a la ciutat de Dijon. El duet, conegut artísticament com “Forever Alive”, ha obtingut el primer premi en la categoria corresponent, consolidant un èxit extraordinari per a la dansa local.
La Maria i la Helena han estat preparades per la seva mestra Carmen Fernández, amb el suport de la directora de l’escola, Jèssica Estadella. Aquest reconeixement internacional representa un assoliment històric per al municipi de l’Espluga de Francolí, que veu com el talent i l’esforç de les seves joves artistes situen el nom de la població en el mapa europeu de la dansa flamenca.
L’Escola de Dansa del Casal i l'Ajuntament de l'Espluga expressen la seva satisfacció i orgull per aquest èxit i felicita les ballarines per la seva dedicació, constància i passió, que les han dut fins al màxim guardó continental.
