Maria Rosa Blanch, de Cellers Blanch, serà la nova presidenta de la Denominació d'Origen Tarragona, i Albert Andrés, de la Cooperativa de Vila-rodona, el vicepresident. Tots dos estaran acompanyats en aquest mandat per vuit vocals més que representaran els quatre censos.
Aquesta nova junta arriba després que el gener passat, el llavors president de la DO Tarragona, Vicenç Ferré, dimitís per "pressions internes" i pels "impediments constants" a transformar l'entitat.
En aquest sentit, Ferré va assegurar que el detonant de la seva decisió havia estat el trasllat de la seu de la DO, situada a Valls, cap a l'edifici de la Cooperativa Obrera de Tarragona.
Des d'aquell moment, Josep Lluís Grogués, que era el vicepresident, ha ocupat la presidència de manera interina fins a les eleccions.
Maria Rosa Blanch, de Cellers Blanch, nova presidenta de la DO Tarragona
L'anterior president, Vicenç Ferre, va dimitir el passat mes de gener per "pressions internes"
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 19 de juny de 2023 a les 13:50
Et pot interessar
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys
-
Societat Tarragona consolida la Festa de l'Hamburguesa amb la celebració de la quarta edició