Aquest dimecres s'ha iniciat la formació adreçada a les farmàcies del Camp de Tarragona per tal que s'adhereixin a la distribució de productes menstruals reutilitzables. En total, 345 farmàcies tarragonines poden optar a ser punts de repartiment, per cobrir la possible demanda de 177.400 dones i altres persones menstruants i estalviar, així, 9.000 tones de residus anuals a Catalunya. La Generalitat vol garantir així la "justícia social" i eliminar la "pobresa menstrual".
La formació es va iniciar a Barcelona el 27 d'octubre i la setmana vinent també es presentarà a les Terres de l'Ebre, en un projecte "pioner al món", per al qual s'ofereixen "nocions bàsiques" sobre la campanya La meva regla, les meves regles. Es preveu que al primer trimestre de 2024 ja es comenci a fer la distribució.
Entre d'altres, el públic potencial podrà escollir entre una copa, unes calces menstruals o compreses de tela, segons la preferència, a través d'un codi QR que es trobarà dins l'aplicació La Meva Salut.
Més de 300 farmàcies de Tarragona ja es poden adherir a la distribució de productes menstruals reutilitzables
Es podran acollir a la campanya 177.400 persones menstruants de les comarques del Camp
Ara a portada
-
Cultura La demarcació de Tarragona viu el punt àlgid de la Setmana Santa aquest Divendres Sant Sandra Pérez | Antonio Ramos Llauradó
-
Successos L'operació sortida de Setmana Santa col·lapsa l'AP-7 a Tarragona amb múltiples accidents TarragonaDigital
-
Societat PortAventura suspèn la venda d'entrades per la vaga de treballadors en plena Setmana Santa TarragonaDigital
-
-
Publicat el 08 de novembre de 2023 a les 15:00
Et pot interessar
-
Societat Els millors llocs de Tarragona per anar a menjar la Mona en família i amics
-
Societat El Baix Penedès queda exclòs de l'ampliació de la Línia 8 de Rodalies
-
Societat Les obres del barri de Rodríguez Pita de Segur comencen dimarts
-
Societat Santa Oliva aprofita les vacances escolars per fer millores als centres educatius