Aquest dimecres s'ha iniciat la formació adreçada a les farmàcies del Camp de Tarragona per tal que s'adhereixin a la distribució de productes menstruals reutilitzables. En total, 345 farmàcies tarragonines poden optar a ser punts de repartiment, per cobrir la possible demanda de 177.400 dones i altres persones menstruants i estalviar, així, 9.000 tones de residus anuals a Catalunya. La Generalitat vol garantir així la "justícia social" i eliminar la "pobresa menstrual".
La formació es va iniciar a Barcelona el 27 d'octubre i la setmana vinent també es presentarà a les Terres de l'Ebre, en un projecte "pioner al món", per al qual s'ofereixen "nocions bàsiques" sobre la campanya La meva regla, les meves regles. Es preveu que al primer trimestre de 2024 ja es comenci a fer la distribució.
Entre d'altres, el públic potencial podrà escollir entre una copa, unes calces menstruals o compreses de tela, segons la preferència, a través d'un codi QR que es trobarà dins l'aplicació La Meva Salut.
Més de 300 farmàcies de Tarragona ja es poden adherir a la distribució de productes menstruals reutilitzables
Es podran acollir a la campanya 177.400 persones menstruants de les comarques del Camp
Publicat el 08 de novembre de 2023 a les 15:00
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Tarragona aprovarà al pròxim ple la cessió d'un magatzem de la Tabacalera per a l'ICAC
-
Societat Nova jornada de retards als trens de l'R14 i R15 per una incidència entre Alcover i Reus
-
Societat Mor Josep Mestres Sardà, un dels membres històrics de la Unió de Botiguers de Reus
-
Societat El projecte per traslladar la Facultat de Medicina de la URV al Campus Bellissens comença a caminar
-
Societat Neix una associació a Cambrils per protegir la biodiversitat marina del Cavet
-
Societat L'Hospital del Vendrell habilita una zona d'aparcament provisional amb capacitat per a 100 vehicles