El Consell Comarcal de la Conca de Barberà ha instal·lat una premsa de plàstic industrial a la deixalleria de Montblanc, amb l'objectiu d'aconseguir una millora en la gestió d'aquesta tipologia de residu (plàstic film, caixes de plàstic de fruita i plàstic de big-bags, fleje...).
La principal finalitat d'aquesta acció és la d'aprofitar al màxim aquest residu valoritzable, a més d'una reducció dels costos de transport i el cost del tractament d'aquest residu.
Fins al moment, aquests residus es dipositaven directament al contenidor de plàstic industrial tots barrejats, i conseqüentment, no se'n podia treure un rendiment ni es podien reciclar correctament. Per tot això, els plàstics s'hauran de dipositar a la deixalleria ben separats segons les seves característiques.
Més sostenible: La deixalleria de Montblanc incorpora un nou servei
La principal finalitat d'aquesta acció és la d'aprofitar al màxim aquest residu valoritzable
ARA A PORTADA
-
Els alumnes de la Facultat d'Educació i Psicologia de la URV tornaran a l'edifici reformat a partir del curs 2026-2027 TarragonaDigital
-
El Congrés aprova en comissió una proposta d'ERC per avançar la jubilació dels treballadors de la petroquímica TarragonaDigital
-
La Bisbal del Penedès ampliarà l'edifici nou de l'escola Ull de Vent amb recursos municipals TarragonaDigital
-
TEDxReus 2025 arriba al Teatre Bartrina amb el lema «Autèntic» i vuit veus inspiradores TarragonaDigital
-
Publicat el 24 de febrer de 2023 a les 08:33
Et pot interessar
-
Societat Reus obre al públic la Bassa Nova restaurada com a espai patrimonial i de lleure
-
Societat La Ruta del Cister ofereix formació i mentories per a professionals del turisme
-
Societat REDESSA i el TICSud convoquen la segona edició dels Premis TIC Catalunya Sud
-
Societat La DOP Siurana reconeixerà a Reus la fidelitat de restaurants i comerços a l'oli d'oliva verge extra
-
Societat Projecten una planta solar fotovoltaica amb més de 8.000 panells al polígon de Vila-seca
-
Societat Més de 8.000 persones passen per l’Oficina de Turisme de Montblanc durant la temporada d’estiu