Llorenç, Banyeres, Sant Jaume dels Domenys i l'Arboç segueixen sense servei de recollida de residus. L'empresa que presta aquest servei als quatre municipis, Prezero i els 25 treballadors en protesta per les condicions laborals no han aconseguit tancar un acord. Les negociacions continuen, desprès que fa uns dies representants dels treballadors i empresa arribessin a un acors que va ser rebutjat per l'assemblea de treballadors. Els ajuntaments afectats agreïxen la paciència de la ciutadania. Diumenge farà un mes que es va inciar la vaga. Tot els serveis mínims els efectes de la vaga són visbles als carrers de totes quatre localitat.
Un mes de vaga de recollida de residus a quatre pobles del Baix Penedès
L'empresa Prezero i els treballadors no aconsegueixen tancar cap acord
- Residus amuntegats a un carrer de l'Arboç -
- RTVEV
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de novembre de 2024 a
les 15:10
Actualitzat el
06 de novembre de 2024 a les
15:15
Et pot interessar
-
Societat
El CAT inaugura a Cunit el primer dipòsit energèticament autònom de la seva xarxa
-
Societat
Salou fa un salt endavant en la cura de l'espai públic amb l'estrena de la nova flota de neteja viària
-
Societat
Reus impulsa mesures per combatre la calor durant la Festa Major de Sant Pere
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona tira endavant la modificació de l'ordenança de la ZBE
-
Societat
L'Ajuntament del Morell repeteix entre els municipis catalans més ben valorats en administració oberta
-
Societat
Un multitudinari minut de silenci a Tarragona per la mort dels tres menors a la platja de l'Arrabassada
