La classificació del Nàstic per a la final del play-off d'ascens a Segona Divisió, després de guanyar al Ceuta (2-1), va deixar una sèrie d'incidents fora del terreny de joc. Una d'elles és el polèmic comentari que durant el descans van fer els comentaristes d'Esport 3 durant la mitja part, quan pensaven que tenien el micròfon tancat. En una conversa informal en que comentaven aspectes de la primera part, els encarregats de la retransmissió de la televisió pública catalana es van referir al comportament d'alguns aficionats del Ceuta.
Vergüenza ajena, como compañera del gremio, que en @esport3 haya tenido que escuchar como comentarios tan vergonzosos hacia los ceutíes. "Si abren la jaula"... "Ríete tú de los monos de Gibraltar". Penoso pic.twitter.com/PPfERnwQKq
— Susi Iñesta 🔻 (@Inyesta_) June 9, 2024
En aquest sentit, el comentaristes recordaven que després del segon gol del Nàstic, diversos aficionats ceutís es van acostar a la tanca que els separava de l'afició grana, amb crits i gairebé arribant a les mans. Així, s'escolta dir els periodistes catalans que "a la graderia dels ceutís hi ha marro", afegint que "enfilats a la gàbia, que si l'obres, òsties, riu-te'n dels micos de Gibraltar". Tots aquest comentaris, acompanyats de fortes rialles.
Altres incidents previs al partit
En la prèvia del partit entre Nàstic i Ceuta, cal destacar dos incidents en què es van veure implicats seguidors del Nàstic. El primer d'ells es va donar la matinada de diumenge, quan quatre veïns de Tarragona, seguidors radicals del Nàstic, van ser identificats i denunciats per altercats a la via pública i desobediència a l'autoritat després de disparar petards molt a prop del resort Altafulla Mar Hotel, on s'allotjava la plantilla del Ceuta abans de jugar contra l'equip grana.
🚌 #NasticCeuta | Así ha sido el momento en el que han partido una de las lunas del autobús de la @ADCeuta_FC, a @jjromerog5 lo han llegado a herir levemente
— SOY DEL CEUTA 👓 (@soydelceuta) June 9, 2024
🚔 Lamentables los actos de los radicales del @NASTICTARRAGONA que no representan ni de lejos a la afición de ese club pic.twitter.com/Dtq5UkzysR
Pel que fa al segon incident, es va donar aquest diumenge a la tarda, abans que l'autobús del Ceuta arribés al Nou Estadi. Una pedra, llençada suposadament per un aficionat del Nàstic va impactar un dels vidres del vehicle, trencant-lo. Sortosament, ningú va resultar ferit i els fets van quedar en un ensurt.