L'Ajuntament de Tarragona ha dut a terme actuacions de manteniment i conservació en diversos centres educatius durant les vacances de Setmana Santa per millorar les condicions d'escolarització de l'alumnat de la ciutat. Aquestes intervencions s'han executat a l'Escola Pax, a l'Escola La Floresta, a l'Escola Sant Pere i Sant Pau, a l'Escola Miracle, a l'Escola Torreforta i a la Llar d'infants municipal l'Arrabassada.
Les actuacions han tingut un cost de 160.136,77 euros i han suposat la impermeabilització de cobertes, reparació de cornises i pintura, així com condicionament dels bancs de les aules. Aquestes intervencions també han inclòs les tasques de pintura de l'interior de l'Escola La Floresta i l'Escola Torreforta, que s'estan realitzant actualment.
Així mateix, en aquesta partida pressupostària també hi ha les tasques de pintura interior de l'Escola Sant Salvador, que es realitzaran durant les vacances escolars d'estiu.