Montblanc es prepara per una nova edició de Brickània, el festival de construccions de Lego de la capital de la Conca de Barberà. La 7a edició tindrà lloc els dies 8 i 9 de juny de 2024.
Avui, el regidor de Turisme de l'Ajuntament Ramon de Domingo, ha presentat les novetats d'enguany, amb el programa i el cartell, conjuntament amb els tècnics de Montblanc Medieval.
Ja es poden comprar les entrades per visitar el festival, que arriba carregat d’activitats per a grans i petits amants del Lego. En aquest sentit, Montblanc acollirà l'exposició de diorames, botigues, tallers de robòtica i concursos.
Montblanc presenta la 7a edició de Brickània, el Festival de construccions de Lego
Ja es poden comprar les entrades per visitar el festival.
Ara a portada
-
-
Cultura Els joves de Tarragona llegeixen més que mai: l'auge lector que revoluciona llibreries i editorials Sandra Pérez
-
Cultura Les novetats literàries del Camp de Tarragona per triar i remenar aquest Sant Jordi 2025 Antonio Ramos Llauradó | Sandra Pérez | Albert Oliva
-
Cultura Sant Jordi a Catalunya 2025: un recorregut de propostes i activitats arreu del país Anna Mira Perich
-
Societat És cert que Sant Jordi va matar el Drac a Montblanc? Tota la veritat sobre la llegenda TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 12 de març de 2024 a les 17:28
Actualitzat el 12 de març de 2024 a les 17:29
Et pot interessar
-
Societat Arriba la 13a edició de la Fira del Vehicle de Valls
-
Societat Montblanc viu una Setmana Santa d’intensa activitat turística a les portes de la Setmana Medieval
-
Societat El Patronat Municipal d'Esports de Valls obre les inscripcions de la temporada d'estiu
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions