Montblanc es prepara per una nova edició de Brickània, el festival de construccions de Lego de la capital de la Conca de Barberà. La 7a edició tindrà lloc els dies 8 i 9 de juny de 2024.
Avui, el regidor de Turisme de l'Ajuntament Ramon de Domingo, ha presentat les novetats d'enguany, amb el programa i el cartell, conjuntament amb els tècnics de Montblanc Medieval.
Ja es poden comprar les entrades per visitar el festival, que arriba carregat d’activitats per a grans i petits amants del Lego. En aquest sentit, Montblanc acollirà l'exposició de diorames, botigues, tallers de robòtica i concursos.
Montblanc presenta la 7a edició de Brickània, el Festival de construccions de Lego
Ja es poden comprar les entrades per visitar el festival.
-
- Albert Oliva Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 12 de març de 2024 a les 17:28
Et pot interessar
-
Societat Finalitza el procés participatiu per a la millora ecològica del riu Francolí a la Conca de Barberà
-
Societat La Conca de Barberà continua amb els bons resultats de recollida selectiva el 2025
-
Societat Alcover estrena nova app municipal renovada, més pràctica i accessible
-
Societat El sector turístic de Tarragona encara el pont d’agost amb optimisme: «És la joia de la corona»
-
Societat El Port de Tarragona inverteix prop d'un milió d'euros en una planta fotovoltaica al Moll de Castella
-
Societat El Port de Tarragona modernitza els equips de control fronterer de la terminal de cruers