Montserrat Caelles tornarà a ser gerent del Tomb de Reus després que Junts hagi quedat a l'oposició municipal. Ja era la feina que tenia fins a l'any 2015, quan va incorporar-se a les llistes de Convergència i Unió. Des d'aleshores que ha sigut regidora del govern de Reus, passant per àrees com Cultura, Projecció de Ciutat i Relacions Cíviques.
Després de les darreres eleccions municipals, Junts ha quedat com a tercera força del plenari, i el pacte de govern s'ha quedat establint entre el PSC, ERC i Ara Reus. Amb els postconvergents a l'oposició, el més habitual és que els seus membres recuperin altres ocupacions professionals. Mentre que els integrants del govern sí que tenen una dedicació plena, i una retribució en consonància, no passa amb els de l'oposició.
Cobren per assistència als plenaris i a altres organismes municipals, però no arriba a suposar una retribució completa. És per això que sempre, o molt generalment, mantenen ocupacions professionals que compaginen amb la funció d'oposició municipal. En el cas de Montserrat Caelles, la gerència del Tomb de Reus.
L'entitat comercial ha informat que la recupera "amb molta il·lusió després d'un període d'excedència". Hi assumirà les responsabilitats de direcció, planificació, control i relacions amb entitats, empreses i institucions. La coincideix, segons afegeix l'entitat, amb una etapa "de reestructuració i creixement" de l'associació.
Es refereixen, especialment, a "reptes importants com la constitució i implantació de la futura APEU". En aquesta nova etapa també s'ha d'abordar, afirmen, "la promoció de l'espai del centre comercial de Reus, la digitalització del sector i l'equilibri entre la relació física i la comunicació en línia amb el client final". Un darrer repte és el de "la governança i reorganització de les entitats comercials i els serveis que presten a la zona centre de la ciutat".
Montserrat Caelles tornarà a la gerència del Tomb de Reus
Amb Junts a l'oposició municipal, és habitual que els seus integrants compaginin la funció amb les seves ocupacions professionals
ARA A PORTADA
-
Els preus repunten a Tarragona durant el mes de juliol i la inflació se situa en el 2,6% TarragonaDigital
-
Sospites de frau al Priorat per la minsa recaptació de la taxa turística tot i haver-hi més allotjaments TarragonaDigital
-
Denuncien l'estat de l'espai per a gossos de la platja Llarga de Tarragona: «Manca de manteniment» TarragonaDigital
-
L’Ajuntament de Montblanc saneja el romanent de Tresoreria negatiu amb 457.525,51 euros Albert Oliva
-
El Port de Tarragona inverteix prop d'un milió d'euros en una planta fotovoltaica al Moll de Castella TarragonaDigital
Publicat el 21 de juny de 2023 a les 09:45
Actualitzat el 21 de juny de 2023 a les 09:49
Et pot interessar
-
Societat Els cinc pobles del Priorat que has de visitar almenys una vegada a la vida
-
Societat El Port de Tarragona modernitza els equips de control fronterer de la terminal de cruers
-
Societat Investigadors de la URV dissenyen un sistema d'alarma domèstic que no necessita manteniment
-
Societat Les zones blaves de Valls són gratuïtes durant l'agost
-
Societat Barberà de la Conca organitza activitats d’educació viària durant l'estiu
-
Societat L'Aeroport de Reus tanca el mes de juliol amb més de 220.000 viatgers