Montserrat Caelles tornarà a ser gerent del Tomb de Reus després que Junts hagi quedat a l'oposició municipal. Ja era la feina que tenia fins a l'any 2015, quan va incorporar-se a les llistes de Convergència i Unió. Des d'aleshores que ha sigut regidora del govern de Reus, passant per àrees com Cultura, Projecció de Ciutat i Relacions Cíviques.
Després de les darreres eleccions municipals, Junts ha quedat com a tercera força del plenari, i el pacte de govern s'ha quedat establint entre el PSC, ERC i Ara Reus. Amb els postconvergents a l'oposició, el més habitual és que els seus membres recuperin altres ocupacions professionals. Mentre que els integrants del govern sí que tenen una dedicació plena, i una retribució en consonància, no passa amb els de l'oposició.
Cobren per assistència als plenaris i a altres organismes municipals, però no arriba a suposar una retribució completa. És per això que sempre, o molt generalment, mantenen ocupacions professionals que compaginen amb la funció d'oposició municipal. En el cas de Montserrat Caelles, la gerència del Tomb de Reus.
L'entitat comercial ha informat que la recupera "amb molta il·lusió després d'un període d'excedència". Hi assumirà les responsabilitats de direcció, planificació, control i relacions amb entitats, empreses i institucions. La coincideix, segons afegeix l'entitat, amb una etapa "de reestructuració i creixement" de l'associació.
Es refereixen, especialment, a "reptes importants com la constitució i implantació de la futura APEU". En aquesta nova etapa també s'ha d'abordar, afirmen, "la promoció de l'espai del centre comercial de Reus, la digitalització del sector i l'equilibri entre la relació física i la comunicació en línia amb el client final". Un darrer repte és el de "la governança i reorganització de les entitats comercials i els serveis que presten a la zona centre de la ciutat".
Montserrat Caelles tornarà a la gerència del Tomb de Reus
Societat
Amb Junts a l'oposició municipal, és habitual que els seus integrants compaginin la funció amb les seves ocupacions professionals
ARA A PORTADA
-
Cultura Tarragona estrena una experiència immersiva per gaudir de l'Amfiteatre com fa 1.800 anys Antonio Ramos Llauradó
-
Economia El sector turístic de Tarragona afronta l'estiu amb optimisme: preveu igualar les xifres de l'any passat TarragonaDigital
-
Societat Fiscalia rebaixa la petició de presó a Prat i Batesteza a 6 i 9 mesos pel cas Innova TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus activa dos dispositius especials de neteja en aquest inici d'estiu TarragonaDigital
Publicat el
21 de juny de 2023 a
les 09:45
Actualitzat el
21 de juny de 2023 a les
09:49
Et pot interessar
-
Societat
L'associació de l'àrea metropolitana del Camp de Tarragona crea una agència per atreure inversions
-
Societat
Operatiu policial de control al mercadet ambulant dels dilluns de Salou
-
Societat
Ematsa inicia obres de renovació de la xarxa de distribució d'aigua en diversos carrers de Tarragona
-
Societat
Tarragona vigilarà amb drons les zones de roques i difícil accés de les platges del municipi
-
Societat
Comencen les obres de remodelació del parc de Maria Mercè Marçal del Morell
-
Societat
Mor als 47 anys Jovita Dolç, ànima del restaurant Miramar de Cambrils
