Maria Lluïsa Cortés Clavé, vídua de Joan Perucho, ha mort aquest dissabte 10 de juny a l'edat de 101 anys. El funeral es farà demà dimarts a les dotze del migdia al Tanatori de la Ronda de Dalt d'Àltima, a Barcelona. Cortés es va casar el 1949 amb l'escriptor barceloní Joan Perucho i des de la mort d'aquest el 2003 es va encarregar de preservar el seu llegat.
Perucho i Cortés van tenir una estreta vinculació amb el Baix Penedès i, més concretament, amb Albinyana, on van comprar una casa a principis de la dècada dels anys seixanta del segle XX. Va ser el matrimoni Fenosa qui els va posar sobre la pista de Cal Groc, un casalot situat al carrer Major.
Allà, Perucho i la seva família passaven els mesos d'estiu i s'oxigenaven del bullici de la capital. L'Ajuntament d'Albinyana ha expressat el seu condol per la mort de Maria Lluïsa Clavé, i el suport a la família.
Mor Maria Lluïsa Cortés, vídua de Joan Perucho
Societat
El matrimoni va estar estretament vinculat a Albinyana, on van comprar una casa
ARA A PORTADA
-
Política L'ebrenca Norma Pujol al Congrés i la reusenca Noemí Llauradó al Senat, candidates d'ERC per Tarragona el 29-N Pau Espí Solé
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 9 al 12 d'octubre a la demarcació de Tarragona? Antonio Ramos Llauradó
-
Política Xavi Puig (ERC) presenta el projecte de ciutat amb què vol ser el pròxim alcalde de Tarragona Antonio Ramos Llauradó
-
Societat Els Bombers extingeixen l'incendi originat en una nau industrial a Santa Coloma de Queralt Natàlia Pinyol
-
Publicat el
12 de juny de 2023 a
les 11:53
Actualitzat el
12 de juny de 2023 a les
12:23
Et pot interessar
-
Societat
Torna la «normalitat» a l'estació de Sant Vicenç de Calders: «No saps si arribarà el tren o no»
-
Societat
Pastors de Tarragona es formen en sacrifici de xais i cabrits per impulsar els escorxadors de proximitat
-
Societat
Un incendi crema un antic restaurant de l'Alt Camp
-
Societat
La Generalitat suspèn les classes al Baix Camp pel temporal de pluges quan els alumnes ja eren a les escoles
-
Societat
Les tempestes colpegen amb força les comarques del Camp de Tarragona
-
Societat
El Parc del Port de Tarragona opta a un prestigiós premi europeu
