Quatre nous agents s'incorporen a la Policia Local de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant per cobrir la temporada d'estiu

Els efectius reforçaran la vigilància i l'atenció ciutadana entre el 15 de juliol i el 15 de setembre davant l'increment de població estival

Publicat el 24 de juliol de 2025 a les 10:02

La Policia Local de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant ha incorporat quatre agents nous per donar suport al servei durant el període de màxima afluència turística, comprès entre el 15 de juliol i el 15 de setembre. El dimecres 23 de juliol, els agents han pres possessió del càrrec en un acte que ha tingut lloc a la Casa de la Vila de l'Hospitalet de l'Infant, on han rebut les credencials de mans de l'alcaldessa Assumpció Castellví.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Francisco Javier Ochoa, ha remarcat que aquesta ampliació de la plantilla permet ajustar els recursos a l'increment de població característic dels mesos d'estiu. Segons ha indicat, l'objectiu és incrementar la presència policial en zones amb més activitat, com les platges i l'àrea comercial.

El sergent Sergi Navarro, cap del cos policial, ha explicat que els nous agents centraran la seva activitat en funcions de proximitat, com la vigilància de platges i espais públics, la regulació del trànsit als nuclis urbans i la supervisió del compliment de les ordenances municipals. També oferiran suport en tasques d'assistència i prevenció.

Amb aquestes incorporacions, el nombre total d'agents en actiu durant l'estiu serà de vint. Un dels nous efectius ha accedit a una plaça com a funcionari de carrera i, un cop finalitzada la formació bàsica a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya el mes de desembre, s'integrarà de manera definitiva a la plantilla.