Els nous parquímetres de la zona blava de Torredembarra no es posaran en marxa fins que estigui configurada la bonificació prevista per als residents amb vehicles empadronats al municipi. Així ho ha comunicat l'Ajuntament a través de la Regidoria de Seguretat Ciutadana, que ha impulsat la renovació total del sistema.
En aquests moments, els dispositius es troben fora de servei mentre s'ajusta el nou sistema de pagament, pensat per facilitar l'estacionament als veïns. La renovació ha implicat la substitució de tretze antics parquímetres per setze de nous, amb una ampliació de la zona blava als carrers del Mercat, Girona i Lleida, entre el carrer Rodes i la plaça Catalunya, amb l'objectiu de reforçar la rotació de vehicles en l'àmbit comercial.
Els nous aparells incorporen tecnologia més eficient, funcionen amb energia solar i permeten pagar tant amb monedes com amb targetes. L'empresa encarregada del projecte és Estacionamientos y Servicios S.A.U., que assumeix el subministrament, instal·lació, activació i manteniment dels parquímetres per un valor total de 125.214,72 euros, amb un contracte de quatre anys.
Els nous parquímetres de Torredembarra s'endarrereixen fins a aplicar el descompte per a residents
Els dispositius encara no estan operatius mentre es configura el sistema de bonificacions per a veïns amb vehicles empadronats a Torredembarra
- Torredembarra comptarà amb nous parquímetres. -
- TarragonaDigital
ARA A PORTADA
-
Alumnes extutelades de la URV es reivindiquen: «El passat no ens defineix, tenim la capacitat d'estudiar» TarragonaDigital
-
-
Tarragona comptarà aquest estiu amb dues platges per a gossos: detalls i ubicacions TarragonaDigital
-
-
Pas endavant per convertir l'antiga via del tren de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant en via verda TarragonaDigital
Publicat el
07 d’abril de 2025 a
les 17:12
Et pot interessar
-
Societat
La Fira del Vi de Tarragona omple aquest cap de setmana la plaça Corsini
-
Societat
El servei de neteja de Tarragona incorpora una vintena de nous vehicles totalment elèctrics
-
Societat El secretari de l'Ajuntament de Reus declara que les factures a Manté es pagaven «per inèrcia» i sense documentació
-
Societat
Els professors tallen l'AP-7 a Torredembarra: dinar popular, castells i actuacions musicals
-
Societat
Uns 700 professors es manifesten al centre de Tarragona en el marc de la vaga general educativa
-
Societat
Josep Pallarès renova el càrrec de rector de la URV pels pròxims sis anys
