Novetats en el cas del cavall desaparegut durant la Setmana Medieval de Montblanc. Segons fons consultades per TarragonaDigital, avui dijous dia 27 d'abril s'ha pogut localitzar l'animal, que es troba «en bon estat de salut i amb els seus amos».
De fet, l'han trobat els alumnes de l’Institut Martí l’Humà de Montblanc durant el transcurs d’una excursió que feien pel terme municipal.
En aquest sentit, el cavall ha estat, des del diumenge dia 23 d'abril, desaparegut. Per aquest motiu, durant la setmana s'han organitzat batudes per intentar localitzar l'animal. Finalment, l'esforç i la implicació del veïnat, de Protecció Civil i de l'Ajuntament de Montblanc ha donat els seus fruits i tot ha acabat bé, com una anècdota que es recordarà durant temps.
Novetats sobre el cavall desaparegut durant la Setmana Medieval: Saben on és
L'animal va desaparèixer el dia de Sant Jordi a la tarda
ARA A PORTADA
-
Crisi de l'avellana de Reus: les cooperatives de Tarragona, obligades a vendre avellana turca per falta de producció local TarragonaDigital
-
Salou recupera un antic niu de metralladores de la Guerra Civil a l'espera d'obrir-lo als visitants a finals d'any TarragonaDigital
-
Òscar Cadiach, el tarragoní de l'equip que va portar Catalunya al cim del món: 40 anys de l’ascens històric a l’Everest TarragonaDigital
-
Intenten robar un cotxe patrulla de la Policia Local de Roda de Berà i els enxampen in fraganti TarragonaDigital
-
Incendi en un tren a Calafell: passatgers evacuats i circulació de Rodalies tallada TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 27 d’abril de 2023 a les 12:19
Actualitzat el 27 d’abril de 2023 a les 12:53
Et pot interessar
-
Societat El carilló del Mercat Central de Tarragona torna a funcionar
-
Societat La Cambra de Comerç de Valls llança un curs gratuït d'instal·lacions elèctriques per a majors de 45 anys
-
Societat Reus multiplica per 13 les denúncies per llençar escombraries fora de lloc
-
Societat Entitats veïnals de Tarragona alerten del risc d'incendi i reclamen més manteniment dels boscos
-
Societat Xarxa Vendrellenca presenta propostes per a la nova ordenança de convivència i civisme
-
Societat Les obres del Fòrum de la Colònia tallen el carrer Cervantes de Tarragona