Novetats en el cas del cavall desaparegut durant la Setmana Medieval de Montblanc. Segons fons consultades per TarragonaDigital, avui dijous dia 27 d'abril s'ha pogut localitzar l'animal, que es troba «en bon estat de salut i amb els seus amos».
De fet, l'han trobat els alumnes de l’Institut Martí l’Humà de Montblanc durant el transcurs d’una excursió que feien pel terme municipal.
En aquest sentit, el cavall ha estat, des del diumenge dia 23 d'abril, desaparegut. Per aquest motiu, durant la setmana s'han organitzat batudes per intentar localitzar l'animal. Finalment, l'esforç i la implicació del veïnat, de Protecció Civil i de l'Ajuntament de Montblanc ha donat els seus fruits i tot ha acabat bé, com una anècdota que es recordarà durant temps.
Novetats sobre el cavall desaparegut durant la Setmana Medieval: Saben on és
L'animal va desaparèixer el dia de Sant Jordi a la tarda
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 27 d’abril de 2023 a les 12:19
Actualitzat el 27 d’abril de 2023 a les 12:53
Et pot interessar
-
Societat Augmenta l'incivisme i la brossa llançada incorrectament a l''Espluga de Francolí
-
Societat Unió de Pagesos convoca una nova manifestació al Camp de Tarragona per reclamar millores
-
Societat Sant Jordi lliura la rosa a la Princesa enmig del clamor popular de Montblanc
-
Societat Santa Coloma de Queralt ja disposa del nou Pla Local de Joventut