La Diputació de Tarragona començarà les obres de millora de la carretera T-702 a la Bisbal de Falset, a la comarca del Priorat, el pròxim 2 de gener. Segons ha explicat l'ens supramunicipal en un comunicat, els treballs consistiran a excavar el talús existent i a construir una cuneta formigonada.
Aquestes actuacions permetran millorar la visibilitat i garantir la seguretat dels vehicles que hi circulen, ja que es tracta d'una zona amb un revolt tancat, on no hi ha una bona visibilitat. A causa de les obres, la via quedarà totalment tallada entre el 2 i el 19 de gener.
Els vehicles lleugers podran accedir pel nucli urbà de la Bisbal de Falset, però els vehicles pesants tindran prohibit el pas i trobaran les indicacions a l'entrada de la Palma d'Ebre. Està previst que les obres finalitzin a finals de febrer de 2024.
Obres de millora a la carretera T-702 a la Bisbal de Falset
Societat
La Diputació de Tarragona iniciarà aquestes actuacions el pròxim 2 de gener
ARA A PORTADA
-
-
Successos Quatre intoxicats en una nau de Sant Jaume dels Domenys per la mala combustió d’un generador ACN
-
Economia Les exportacions creixen un 2,1% a la demarcació de Tarragona al juny: superen els 1.037 milions d'euros ACN
-
-
Cultura Tarragona ho té tot a punt per als dies grans de les festes de Sant Magí Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
27 de desembre de 2023 a
les 12:10
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
10:52
Et pot interessar
-
Societat
El Port de Tarragona adjudica les millores de la xarxa contra incendis del recinte portuari
-
Societat
L’Ajuntament de Reus enderrocarà una nau de l'avinguda del Carrilet per a construir habitatge protegit
-
Societat
Inici imminent de la regulació del trànsit amb pilones intel·ligents al carrer del Doctor Robert de Reus
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en una zona de vinyes a Aiguamúrcia
-
Societat
Milers de persones esclaten d'admiració amb l'eclipsi a Tarragona
-
Societat
Veïns de la zona de Joan XXIII de Tarragona denuncien la presència d'una plaga de rates
