L'Ajuntament de Tarragona executarà diferents actuacions de millora al parc infantil de la plaça de l'Església de Bonavista. Segons ha explicat el consistori en un comunicat, entre els treballs que es duran a terme, s'arranjaran les fustes en mal estat així com la tanca perimetral, es millorarà la pavimentació de l'espai tot substituint les zones de cautxú malmeses i es revisaran tots els jocs infantils per tal de garantir la seguretat dels usuaris. D'altra banda, també es millorarà la jardineria i es revisarà el sistema de reg de la zona.
Finalment, també es duran a terme treballs d'arranjament i dignificarà la font d'aigua de boca del mateix espai. Segons ha explicat el conseller d'Espai Públic de l'Ajuntament de Tarragona, Guillermo García de Castro, "aquestes actuacions es fan necessàries, ja que el parc ha patit diversos actes de vandalisme que fa perillós el seu ús per part de la ciutadania".
En aquest sentit, a partir d'aquest divendres 19 de setembre, i fins que s'acabin les actuacions, el parc infantil romandrà tancat, per tal que es puguin dur a terme els treballs previstos.