PortAventura World i Infojobs han posat en marxa un procés selectiu per trobar un provador de muntanyes russes. En el marc de la iniciativa 'Cool Job', el portal vol donar visibilitat "a les feines amb què sempre hem somiat". L'oferta per treballar en el parc temàtic de la Costa Daurada és temporal, durant un cap de setmana, i aquells interessats es poden inscriure en el següent enllaç.
En aquest sentit, els requisits que es demanen a les persones interessades és que siguin apassionades de l'adrenalina i la diversió. El contracte tindrà una durada de dos dies, durant els quals la persona escollida s'allotjarà en un dels hotels del parc temàtic de la Costa Daurada.
A banda de l'allotjament, l'oferta de feina inclou el trasllat des del domicili del treballador o treballadora fins a PortAventura World, una remuneració pels dos dies de feina, així com un 'Kit Coll Jobs' d'Infojobs.
Després de fer la feina, el treballador o treballadora podrà fer propostes al parc temàtic per tal de millorar les experiències de les atraccions de PortAventura World.
Oferta de feina: PortAventura busca una persona per provar les seves muntanyes russes
Aquesta és una iniciativa del parc temàtic i el portal Infojobs
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’agost de 2023 a les 13:15
Et pot interessar
-
Societat Mont-roig del Camp aprova un pressupost de 2026 de gairebé 30 milions d'euros
-
Societat
Acaben les obres de naturalització d’entorns escolars i refugis climàtics a Reus
-
Societat
La Generalitat i l'Ajuntament de Tarragona anuncien com serà la nova comissaria mixta dels Mossos i la Guàrdia Urbana
-
Societat
Un gran pessebre de Pilarin Bayés decora un dels llocs més emblemàtics de Salou
-
Societat
Arriba l'Endimoniada, una nova proposta per a la festa de Sant Antoni a Valls
-
Societat
Pla de xoc a l'Espluga de Francolí per modernitzar i garantir la seguretat de les instal·lacions esportives municipals
