Indignació per part de Josep Poblet i Manuela Moya, els dos acusats per la peça del CAP Vila-seca que aquest dijous han resultat absolts davant la retirada de l'acusació per part de la CUP. En una compareixença a primera hora de la tarda han assenyalat que la CUP ha fet un "ús pervers" del sistema judicial i que durant 8 anys i mig han generat un "dany irreparable".
I és que segons han comentat Poblet i Moya, la CUP ha "reconegut" la seva innocència. Així ha acabat un "malson" que segons han apuntat els dos protagonistes dels fets ha afectat el seu entorn familiar i polític per la "pena de telediari". Concretament, Moya ha assenyalat tres membres de la CUP de Reus: Xavier Milian, David Vidal i Bartomeu Castellano, com els responsables d'haver iniciat una causa per la qual "no han donat la cara". "Han tirat la pedra però han amagat la mà", han destacat, ja que aquest dijous ni tan sols s'hi han presentat. Els cupaires havien convocat una roda de premsa per donar la seva versió dels fets aquest divendres, però a última hora l'han decidit anul·lar.
L'exalcalde de Vila-seca ha assenyalat que la seva renúncia a donar continuïtat a la carrera política no es va produir pel cas Innova, sinó perquè considerava que després de 32 anys volia posar un "punt i final" a la seva etapa també com a president de la Diputació de Tarragona.
Sobre la construcció del CAP, Poblet ha afirmat que a l'Ajuntament de Vila-seca "no li tocava fer-ho", però que "pels nostres veïns" havien decidit impulsar l'equipament amb fons propis. Qui encara està acusat és Jorge Batesteza, a qui l'Ajuntament de Vila-seca va contractar donat que "el cos tècnic no estava preparat" per tal de "no passar-se del pressupost" i efectuar l'obra.
[noticia]46230[/noticia]
Poblet i Moya lamenten l'«ús pervers» de la justícia per part de la CUP de Reus
Els dos han resultat absolts de la causa del CAP Vila-seca, dins del cas Innova
Publicat el 06 d’octubre de 2022 a les 16:59
Et pot interessar
-
Societat Reus lidera un projecte europeu que verifica l'evidència científica de teràpies per l'autisme
-
Societat L'Espluga de Francolí presenta els actes de la Festa Major 2025 en honor a Sant Abdon i Sant Senén
-
Societat Deu anys de música, vins i humor amb la Nit 5.1. a Barberà de la Conca
-
Societat El Port de Tarragona dedica una plaça a l'expresident Antoni Pujol
-
Societat Posen data a les obres per eliminar el carril bici del carrer Pere Martell de Tarragona
-
Societat Aigües de Reus construirà una planta d'eliminació de nitrats i altres contaminants