El Poliesportiu d'Altafulla inicia el nou curs amb algunes novetats

L'equipament esportiu d'Altafulla reobrirà portes el 8 de setembre amb propostes per a tots els públics

Publicat el 02 de setembre de 2025 a les 12:36

El Poliesportiu Municipal d’Altafulla tornarà a obrir les portes el pròxim 8 de setembre, amb novetats en el servei del gimnàs i un calendari complet d’activitats dirigides per a la temporada 2025-2026. Una de les principals novetats és la represa de les classes de Pilates, que es faran els dilluns i dimecres en dos horaris (de 17 a 18 hores i de 18 a 19 hores). Aquesta activitat, molt sol·licitada, estarà inclosa en la quota mensual de 20 euros, que dona accés a tots els serveis del gimnàs i a la resta d’activitats.

El regidor d’Esports, Àlex Cañas, ha destacat que "la reobertura del Poliesportiu el dia 8 de setembre simbolitza la represa d’un curs esportiu ple d’energia i activitats. Estem especialment contents de recuperar l’activitat de Pilates, que torna a formar part de la programació estable i complementa una graella variada pensada per a tots els públics".

Inscripcions i funcionament

L’accés a les activitats continua sent a través de l’APP Reservaplay. La inscripció específica a Pilates s’ha de fer a través de la plataforma del Consell Esportiu del Tarragonès (CET) a través d'aquest enllaç. Per inscriure’s a Pilates cal estar registrat prèviament a Reservaplay i fer el pagament. Un cop fet, es podrà completar la inscripció a través del CET. El codi de Reservaplay s’ha de renovar mensualment, però no cal renovar la inscripció a Pilates, ja que queda registrada.

A partir del gener de 2026, la quota mensual passarà a ser de 25 euros, mantenint tots els serveis inclosos, entre ells el Pilates. El regidor d’Esports, Àlex Cañas, ha remarcat que "continuem treballant per millorar tant les instal·lacions com el funcionament del servei, i agraïm la paciència i la confiança dels usuaris". Per a més informació i consultes, els usuaris poden escriure a poliesportiualtafulla@gmail.com.