La protesta dels treballadors de recollida de residus de tres municipis del Baix Penedès segueix ben viva. Una setantena de persones ha pres part aquest dimecres a la manifestació dels treballadors de l’empresa Prezero que estan en vaga des de fa 55 dies. Són el personal que fa la recollida de residus de l’Arboç, Llorenç i Sant Jaume dels Domenys. La protesta va anar des de la plaça de la Badalota fins la porta de l’Ajuntament de l’Arboç. Treballadors i empresa, junt amb el departament de Treball de la Generalitat estan negociant una solució al conflicte laboral, però de moment no hi ha acord Els treballadors consideren que els ajuntaments, i no únicament l’empresa, són responsables de la situació laboral que denuncien els treballadors Les manifestacions continuaran si no hi ha acord, i la pròxima serà a Llorenç .La plantilla de Prezero Baix Penedès la formen 25 persones
Primera manifestació de la vaga de recollida de residus de l'Arboç, Sant Jaume i Llorenç
Setanta persones fan costat als treballadors de Prezero a l'Arboç
Publicat el 05 de desembre de 2024 a les 13:24
Et pot interessar
-
Societat
La mort de tres menors no atura els salts en zones prohibides de Tarragona
-
Societat
L'Ajuntament de Tarragona presenta el dispositiu de mobilitat de cara a la sortida del Tour de França
-
Societat
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia»
-
Societat
El CAT inaugura a Cunit el primer dipòsit energèticament autònom de la seva xarxa
-
Societat
Salou fa un salt endavant en la cura de l'espai públic amb l'estrena de la nova flota de neteja viària
-
Societat
Reus impulsa mesures per combatre la calor durant la Festa Major de Sant Pere
